سلام خوبی دورت بگروم؟
اووم خب امتحان انروز خیییلی سخت بود و میتونم بگم سخت ترین امتحانی بود که کلا گرفته بودن و قطعا از امتحان زبان پارسال سنگین تر
عشق جانکم شاید الان نگرتن باشی و یا حس کنی که بد بوده ولی واقعا خیلی سنگین بود خییییلی
هر جی شد این امتحان ایشالا یه استراحت کوچولو میکنیم و دوباره میجنگیم برای رسیدن به چیزی که حقمونه انشالله
عاشقتم عشق قشنگم