ویرگول
ورودثبت نام
عشق ما
عشق ما
عشق ما
عشق ما
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سلام

سلام خوبی عزیز دلم
عیدمون مبارک باشه انشالله
خب عید قربانه و چون مراسم داریم فردا انقدر جات خالیه که حد نداره
اقاجون از چهارشنبه رفتن دو تا گوسفند خربدن چون حیاطشون بزرگه میارن دو روز قبل تو خونه که برکت داشته باشه
بعد فردا انشالله قربونی میشن
حالا چرا دو تا گوسفند؟
اولیش خب چون مگه رفتیم با هم اقاجون گوسفند قربکنی میکنه
و دومی هم جریانش از این قراره که حدودا ۱۵ سال قبل عزیز موران چشمش به خاطر دیابت خیلی ضعیف شد و داشت بیناییش از دست نیداد و ما دو سه سال هر ماه همدان بودین و چشمشرو لیزر میکردن یا امپول میزدن
یه روز دوباره گفتن امپول میخواد اقاجون از مطب که بیرون اومد خیلی گریه کرد گفت یا ابوالفضل یه گوسفند نذرت که مادربزرگم چشمش خوب شه و از اون موقع به بعد خوب شدن و دیگه دگتر هم نرفتن
بعد رویا خیلی عجیبه این نذدی اقاجون چون این شکلی نیست پولدار باشن یه حقوق بازنستگی دارن بعد کلی همه رو دعوت میکنن و خیلی زیاد مهمون دارن یا نثلا تو هر مناسبتی هم حرمت میزارن و پول و اینا میدن ولی به برکت عحیب غریبی داره مالشون و الان تو این گرونی دو تا هم گوسفند میخرن و واقعا عشق میکنن با تقسیمش بین ادمای نیازمند
بعد ما هم فردا دعوتیم ابگوشت درست میکنن هر سال عید قربان
عزیز قلبم راستی برای تولد مادرجون خب من حبر نداشتم ولی هدیه تولدشون رو من دو سه روز قبل داده بودم که نمیتونم بهت بگم چی بود و اینم جز اوناست که نمیشه بگم انشالله به وقاش میگم بهت ولی انشالله خیلی تولدشون مبارک باشه
و از امام علی علیه السلام هدیه بگیرن
اومم جونم برات بگه من خیلی دعا خوندن برات بدای این دو تا امتحان اخر چون انشالله بتونیم نمره خوب بگیریم خیلی عالی میشه
خیلی دوست دارم خوشگلم عزیز قلبم و روز شماری میکنم برای روزی که قراره بهت بگم چیرایی که این جند روز همش بهت گفتم نمیتونم بگم
عاشقتم عزیز دردونه قلبم

۲
۰
عشق ما
عشق ما
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید