سلام نوره دیده خوبی خوشی دلبرکم
اووم اومدم تند تند خبر بدم بعد شب کاملشو مینویسم اره برگشتن عزیز دلم
شما اوضاع خوبه ایشالا ؟ امتحان امروز و ادبیات خیلی سخت بودن
امیدوارم شما حالت خیلی قشنگ باشه و لبخند رو لبات باشه خیلی خیلی خیلی بابت همه تلاشات ازت ممنونم میدونم خیلی خسته ای به خصوص الان بعد امتحان سلامت
بمونه به یادگار از اخوال پرسی هول هولکیم وسط خیابون