ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا شیشه چی
محمدرضا شیشه چی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

به ویرگول خوش اومدم ?

یادم نیست انشام تو مدرسه چطور بود ولی نوشتن رو دوس دارم؛ حدود یکسال پیش احساس کردم میتونم بنویسم البته بین دورو بریام!

قضیه ازونجایی شروع میشه که مدیرمون گفت همتون یک مطلب با 10 پاراگراف در تعریف مجموعه بنویسین، بدین خانم غفوریان (نویسنده مجموعمون) اصلاحشون کنه و بذارین تو لینکدینتون. بنده خدا خانم غفوریان بعضی از متن هارو میکوبید دوباره میساخت! بعضی هارو هم میکوبید دیگه نمیساخت?. خدا میدونه چقدر تو دلش همه رو فوحش داد البته بجز من چون متنمو دست نزده بود کاملا همونی ک نوشته بودم رو بهم تحویل داد بجز یک جملش ک همونو هم الکی تغییر داد.

خلاصه ک منم مثل شما احساس میکنم تو نوشتن کارم درسته. از این که تو جمعتون هستم میدونم خوشحالین ☺️

شیشه چی هستمخوش اومدم
برنامه نویس وب و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید