ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا شیشه چی
محمدرضا شیشه چی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

متن تبریک تولد

متن های جدید و جذاب به همراه کارت پستال متحرک تبریک تولد

کارت پستال متحرک تبریک تولد
کارت پستال متحرک تبریک تولد



تبریک تولد همسر رمانتیک

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

***

امروز که تولد توستبرای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل استخاطراتی از فرداهامان برای بودنتهمراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایمو من َ در هر تولد تو باز زنده می شومتولدم مبارکتولدت مبارک با صد هزار تا بوسهعشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

کارت پستال دیجیتال به چه دردی میخوره؟

مثلا وقتی تولد دوستت باشه چجوری خوشحالش میکنی؟ میری براش کادو می خری؟ اگر راهش دور بود چی؟
بذار من بهت بگم چیکار کنی...
تو گوگل سرچ میکنی pzood یا زودپرینت، بعد وارد سایتش میشی
میری تو بخش کارت پستال ها و از بین طرح های خوشگل تبریک تولد یک کدومشو انتخاب می کنی؛
حالا کافیه اسم دوستتو بنویسی یا هر متنی دوس داری بهش اضافه کنی و همونجا سریع کارت پستال ساخته بشه. حالا می تونی براش توی اینستا یا تلگرام بفرستی و خوشحالش کنی! حتما لازم نیس پول خرج کنی ...

سوال: چه جوری کادوی ولنتاین بپیچونیم؟(همه تو گوگل دارن اینو سرچ میکنن)

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد

روز تولدت بهترین روز عمرم است روزی که باتپش های تند تند قلبت شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.

بهترینم تولدت مبارک

?

اس ام اس تبریک تولد

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .

?

پیام تبریک تولد

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

?

متن تبریک تولد

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !

تولدت مبارک

?

اس ام اس تبریک تولد

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم ، دلت شاد و روزگارت بهاری باد

?

جملات زیبای "تبریک تولد" عاشقانه

با تو ام کهنه رفیق :

یاد ایام قشنگی که گذشت

کنج قلبم گرم است!

آرزویم همه سر سبزی توست

تن تو سالم و روحت شاداب

آنچه شایسته توست خواهانم

دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد

میلادت ای دوست مبارک

?

جملات زیبای تبریک تولد

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

?

اس ام اس تبریک تولد

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

?پیام و متن های تبریک تولد به دوست و عشق و آشنایان

در این قسمت مجله روزانه تعدادی پیام تبریک تولد، متن و جملات تبریک تولد دوست و رفیق، اس ام اس و جملات زیبای تبریک میلاد و زادروز عشق و همسر را آماده کرده ایم.

پیام تبریک تولد به عشق و همسر

سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک

***

تولدت مبارک دوستم

می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک

***

پیام های عاشقانه تبریک تولد جدید

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد

***

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک

***

امروز سالروز تولد توستو من برایت هدیه ای نخریده امکه آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیستمن روز تولدت خود متولد می شومتولدمان مبارک

?

متن تبریک تولد ویژه متولدین زمستان

زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو
دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره
شب تولدت باز مثه پارسال
بی قرارم بی قراریم مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده این بار
تولد همه زمستونی ها مبارک

***

پیام تبریک تولد آشنایان

امروز….. تنهایی من آغاز میشود
مات و مبهوت و منتظر
و من میدانم او حتی..
تولدم را به من تسلیت هم نمیگوید

***

پیامک تبریک تولد

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم : تولدت مبارک بهترینم

***

منبع : نمناک - بیتوته - روزانه - زودپرینت

تبریک تولدمتن عاشقانهمتن تبریککارت پستال تولد زودپرینت
برنامه نویس وب و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید