ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا شیشه چی
محمدرضا شیشه چی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

داستان بیزینسم

میخوام واستون بگم چجوری اینقدر پولدار و معروف شدم.

راز پولدار شدن
راز پولدار شدن




بعد ازین که دانشگام تموم شد دنبال شرکتای طراحی سایت میگشتم تا هم کار کنم هم یادبگیرم تا اینکه بعد از دوسه روز مصاحبه و گشتن یجا استخدام شدم و یکی دوسال هم اونجا بودم.

ولی از قبل از اون برای خودم سایت طراحی میکردم و چون به برنامه نویسی وب علاقه دارم همیشه دنبال یک ایده خفن بودم که باهاش پولدار بشم و کلی ایده های چرت دادم و بعضی هاشو هم اجرا کردم.

مثلا یک سایت درست کردم که توش متن آهنگ های خارجی که دوس داشتم رو میذاشتم که یکسری امکانات خاص داشت و مثل سایت های مشابهی که تاحالا درست کرده بودن نبود. و چون خودم برنامه نویسیشون کرده بودم و بعد از کلی پروژه های ناتموم اینو بلاخره تمومش کردم و فرستادم بالا حس خوبی داشتم.

تا اینکه علاوه بر شرکتی که توش کارمیکردم یک ایده تو زمینه چاپ به ذهنم رسید که با دوتا از دوستام شروع کردیم به انجامش.
هرچی بیشتر روش فکوس کردیم جدی تر شد و به استارت آپ تبدیل شد. هرچند استارت آپ دو سه نفره بود ولی خب ما خیلی جدی دنبالش کردیم و هنوزهم بعد چهار سال داریم روش کارمیکنیم و ایده های جدید میدیم و پیاده میکنیم.

تو این مدت هم من هم مهدیار دوستم سرکار میرفتیم و پیزود(همین سایتی که میگم) رو تو تایمای بیکاری و استراحتمون آپدیت میکردیم. البته کلی بیدار خوابی کشیدیم که چون شیرینه خیلی شبا دلمون نمیاد بخوابیم و روش کار میکنیم.

هرچند تکنیک تنها برای پولدار شدن کافی نیست و باید شم اقتصادی داشت تا بتونی از ایدت پول دربیاری وگرنه هیچوقت نمیتونی هنرتو به پول تبدیل کنی.
و سرِ همین پروژه(زودپرینت) یا (پیزود) خیلی تجربه بصورت آزمون و خطا یا با تحقیق بدست آوردیم که به درد شما نمیخوره و نمیخواد بهش فکرکنین.

درکل خواستم کم کم با پیزود آشناتون کنم? البته همه جا زودپرینت معرفیش میکنیم ولی بین خودمون بهش میگیم پیزود.

درسته پولی تاحالا ازش درنیاوردیم ولی دوسش دارم ?


زودپرینتراز پولدار شدننون حلال
برنامه نویس وب و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید