ویرگول
ورودثبت نام
TIRANOOS ALGOL
TIRANOOS ALGOL
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کریپی پاستا ماینکرافت(پارت 2)

هیروبراین
هیروبراین

سلام امروز میخوام درمورد 2 کریپی پاستا ماینکرافتکه همتون میدونین کریپی پاستا چیه

خوب حالا بریم سر اصل متلب

  1. استیو مرده
استیو مرده
استیو مرده

به گفته یک پلیر : تازه مپم را شروع کرده بودم همه چی خوب و عالی بود و خیلی همه جا غیر طبیعی می‌آمد ولی توجهی نکردم و رفت خانه ساختم صبح بعد که وارد مپم شدم دیدم جلوی در خانه ام یک رده خون (ردستون در ماینکرافت) است دنبال رده خون رفتم ناگهان به استیوی رسیدم استیو به نظر خیلی غیر طبیعی می‌رسید نصف صورت او اسکلت بود و تمام بدنش خونی بود من از آن‌ فرار کردم آن‌ هم دنبال من آمد خوشبختانه سرعته ان خیلی کم بود و من توانستم از آن فرار کنم فردا که وارد مپم شدم نه رده خونی بود و نه استیو.

2.جورج

جورج
جورج

به گفته یک پلیر :وارده بازی شدم خیلی بقا کردم بعد پیامی روی ماینکرافت آمد

(জর্জ) تو مال منی

از این پیام خیلی ترسیدم ناگهان استیو جلوی من ظاهر شد دهان آن استیو پاره شده بود آن من را خورد وقتی اسپاون شدم اسم بازیم تبدیل شد به

(George's Hill of Body=تپه جسد جورج)

و دوباره این پیام روی بازیم آمد

জর্জ। تو مال منی

بعد بازیم کرش شد و کامپیوترم خاموش شد

تیرانوس با زره
تیرانوس با زره

خوب اینم از پست من امیدوارم از این پست خوشتون بیاد

لایک،کامنت و فالو فراموش نشه?







کریپی پاستاجورجاستیو مردههیروبراینماینکرافت
کانال من https://www.namasha.com/v/3lfZyIqw
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید