ویرگول
ورودثبت نام
TIRANOOS ALGOL
TIRANOOS ALGOL
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

کریپی پاستا های ماینکرافت (پارت 1)

همه هیرو براین رامیشناسید هیروبراین یک کریپی پاستا ماینکرافت است

کریپی پاستا یعنی=(چیز های ترسناکی هستند که شایعه شده است که آن ها را دیده اند)

من امروز میخوام سه تا از کریپی پاستا ها رو بهتون معرفی کنم



1.الکساندرا

الکساندرا
الکساندرا

گفته می‌شود یک پلیر این هکر را دیده است

به گفته او :من یک خانه ساختم و رفتم تا زغال بکندم وقتی برگشتم دیدم که پلیری با اسکین الکس جلوی در خانه ام ایستاده بود و به من پیغامی داد

(الکس) سلام

(پلیر) سلام

بعد مجسمه ای به ارتفاع شش بلاک از خود ساخت بعد ما با هم دوست شدیم بعد یک روز به من گفت

(الکس) آیا ما با هم دوست هستیم

با خودم گفتم : به نظر هکر می رسد وگفتم

(پلیر) نه

و الکس اسکینش عوض شد و بازی من را هک کرد و کامپیوترم خاموش شد و ناگهان فردی مرا زد و افتادم در آن هنگام سایه زنی را دیدم.

2.آپاروید

آپاروید
آپاروید

به نظر شما قیافه ناجوری نداره، کامنت کنید

به گفته پلیری:‌من به غار رفتم که ناگهان آپاروید را دیدم که گدازه از دهنش بیرون آمد و من را کشت وقتی اسپاون شدم دیدم به جای خورشید چهره آپاروید است و زمین قرمز و خونی است و ناگهان بازی من کرش شد و حذف شد.

3.استیو فاسد

استیو فاسد
استیو فاسد

تو انترنت بزنید کریپی پاستا استیو کلی کریپی پاستا واستون میاره?

به گفته پلیری : داشتم مزرعه داری میکردم که ناگهان یکی از هندوانه ها سیاه شد سعی کردم آن را بکندم که ناگهان تمام هندوانه ها سیاه شدشمت خونم رفتم و خونم سیاه شد و همه جا تاریک شد وسایلی که‌ در دست داشتم سیاه شد بعد فهمیدم دنیا توسط یه چیزی فاسد شده

بعد دمیج خوردم و من مردم وقتی اسپاون شدم دیدم نشته

(شما توسط স্টিভ রোটেন کشته شدید)

فهمیدم چیزی که منو کشته توسط موجانگ اختراع نشدهناگهان همه جا سیاه شد و من آن موجود را دیدم اسم آن موجود(Steve Rotten) است.

تیرانوس با زره
تیرانوس با زره

خوب دوستان اینم از پست من

نظر_لایک و دنبال فراموش نشه?

٩




کریپی پاستاماینکرافتترسناکدانستنیهالایک کردن
کانال من https://www.namasha.com/v/3lfZyIqw
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید