نتیجه گیری من از بررسی سایبر هانتر پس از تست چندین بازی بتل رویال در گوشی و کامپیوتر اینه :
این بازی و بازی های بتل رویال دیگه همه در محیط سه بعدی اتفاق می افتن ولی حرکت روی دو محور یعنی چپ و راست و جلو و عقب رو اکثرشون امکان پذیره ولی سایبر هانتر و Apex legends و فورتنایت به اهمیت حرکت در محور z پی بردن که میتونه خیلی هیجان انگیز باشه البته در فورتنایت به دلیل نبود چیزی که بشه ازش بالا رفت باید برای این کار کلی وقت هدر دادو متریال زد (با چکش به هر چیزی مثل دیوار سنگ آهن و درخت حمله میکنین) که زمانبره و بعد با متریال موجود سازه های ۴۵ درجه مانند رمپ یا پله میسازیم که بشه پشتش وایساد و یا از اونا بالا رفت و در حقیقت روی محور z به کندی حرکت کرد که کارساز نیست ولی در apex به کمک ساخت سریع کابل زیپلاین و در سایبر هانتر به کمک watch tower و fly و امکان حرکت سخره نوردی روی دیوار نود درجه میشه بسیار سریع در محور z فضای بازی بالا رفت و یا از ارتفاعات به کمک ابزار دیگری بدون افتادن پرواز کرد و منطقه آشوب رو ترک یا به منطقه آشوب ورود کرد.این ابزارها باعث میشن بازیگر در سطوح حرفه ای تر موقع مرگ حس کنه میتونست با حرکت های سریعتر خودشو نجات بده و از مخمصه در بره و این حس بهش دست نمیده که یارو سیستمش یا پینگش یا امکاناتش بالاتر بود که تونست منو بزنه و از بازی دلسرد بشه.
حتی وقتی شما در مرحله صفر بازی بدون هیچ امکانی هستید جون و امکاناتتون خیلی با یک لول آخر تفاوت نداره که این خودش باعث رقابت مساوی بین بازیگران شده و کسایی که خوب بازی میکنن فقط اسکین های جدید رو پیدا میکنن که فقط برای استتار بهتر و کلاس گذاشتن خوبه نه چیز دیگه ای.
مسعودعزیزی