ویرگول
ورودثبت نام
هادی حصاری
هادی حصاری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ

در مقاله آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ قصد دارم درباره ی روتوش عکس و ادیت تصویر صحبت کنم. شاید شما هم مانند من علاقه مند به ویرایش عکس باشید و نرم افزار محبوب شما فتوشاپ باشد.


فتوشاپ با قدرت و توانایی هایی که دارد مناسب روتوش چهره می باشد و معمولا قبل از انتشار عکس هایمان مقداری در این نرم افزار بر روی عکسها کار می کنیم و به دلخواه تغییراتی اعمال می کنیم.


یکی از این تغییرات عوض کردن رنگ موها می باشد که نیازمند تخصص است زیرا تارهای مو بسیار نازک هستند و در فتوشاپ نمونه گیری و select کردن تار موها کاری دشوار است.


آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ
آموزش تغییر رنگ مو در فتوشاپ


برای همین منظور در سایتهای ایرانی و خارجی زیادی به دنبال آموزشی بودم تا بتواند به درستی راهنمایی کند و تکنیک های مختلف را برای ویرایش و ادیت موها آموزش دهد. یکی از بهترین سایتهای آموزشی که پیدا کردم وب سایت روتوشر بود که لینک آموزشش را در پایان مقاله قرار می دهم و امیدوارم برای شما نیز مفید باشد.



در مجموعه فیلم های آموزش تغییر دادن رنگ مو به خوبی می آموزیم که چطور رنگ تمامی موها را تغییر دهیم، بطور مثال اگر موها مشکی یا قهوه ای باشد آن ها را به رنگ شرابی یا طلایی عوض کنیم . ویژگی خوبه این آموزش اینست که در پایان کار اصلا مشخص نمی شود رنگ موها با فتوشاپ تغییر کرده و کاملا طبیعی بنظر می رسد.


حتی در بخشی از آموزش ویدیویی دارد که می توانیم به موها جلوه خاص دهیم، مثلا فقط بخشی از مو را تغییر رنگ دهیم یا هایلایت بزنیم.


https://rotoosher.ir/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%85%d9%88/


خلاصه مطلب اینکه من آموزش های زیادی در این سایت رایگان تماشا کردم که به گفته ی سازنده و مدرس آن ، همگی جدیدترین روش های روتوش عکس می باشند. لینک بالا نیز ارتباط دارد به همین مقاله و شما هم می توانید جدیدترین مدل های ادیت مو را یاد بگیرید و لذت ببرید.




روتوشروتوش عکستغییر رنگ مو با فتوشاپآموزش روتوشادیت عکس
https://rotoosher.ir تولید محتوا و مقاله نویسی تخصصی با جدیدترین الگوریتم های گوگل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید