ویرگول
ورودثبت نام
هادی حصاری
هادی حصاری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش Healing Brush برای روتوش عکس

در مقاله آموزش Healing Brush برای روتوش عکس می خواهم این ابزار قدرتمند را معرفی کنم و شما را با ویژگی های Healing Brush آشنا کنم.


نرم افزار فتوشاپ برای روتوش عکس بسیار کارآمد است زیرا در طول تمام این سالها برای ادیت عکس و ویرایش تصاویر بکار رفته است و محبوبیت زیادی دارد.


اگر با محیط فتوشاپ اشنایی داشته باشید حتما ابزار Healing Brush را می شناسید. این ابزار پیکسل ها را کپی می کند و هر جا که بخواهیم آن پیکسل را جایگزاری می کند. به همین دلیل از این ابزار برای روتوش عکس استفاده می شود زیرا خیلی ساده و راحت می تواند مشکلات عکس چهره را برطرف کند.


آموزش Healing Brush برای روتوش عکس
آموزش Healing Brush برای روتوش عکس


فرض کنید می خواهید یک عکس صورت را روتوش کنید و روی پوست چهره کمی لکه یا جوش وجود دارد، فتوشاپ برای برطرف کردن این مشکلات ابزارهای زیادی در اختیار ما گذاشته است که یکی از آنها همین ابزار می باشد. ساده و راحت با کشیدن ماوس بر روی پوست همه ی جوش ها و لکه ها از بین می روند.



البته برای کار با هیلینگ براش ابتدا باید این ابزار را بخوبی بلد باشد و همه ی تنظیمات آن را بیاموزید. من در پایان مقاله مجموعه فیلم های آموزش Healing Brush برای روتوش عکس را قرار می دهم که با زبان فارسی و شیوا به شما می آموزد چطور برای ادیت کردن عکسهایتان از این ابزار استفاده کنید.


ویرایش عکس در نرم افزار فتوشاپ آسان است اگر از منبعی معتبر بیاموزید. مثلا سایت روتوشر بصورت اختصاصی در زمینه آموزش روتوش عکس فعالیت دارد و به جرات می توان گفت: اکثر افرادی که در یوتیوب، آپارات ، اینستاگرام و سایتهای مختلف به تدریس روتوش می پردازند، همگی کپی کار هستند و محتواهای سایت www.rotoosher.ir را کپی می کنند و خود را مدرس خطاب می کنند.



مثلا وقتی من داشتم درباره ی استفاده از این ابزار برای ادیت عکس با فتوشاپ جستجو و تحقیق می کردم، در تمام سایتها و ویدیو ها هر آموزشی برای یادگیری هیلینگ براش مشاهده کردم همگی مو ب مو داشتند آموزشهای این سایت را توضیح می داند. کلمه به کلمه. برای همین در این مقالات سعی دارم منبع درست این آموزشها را به شما معرفی کنم.



با کلیک بر روی لینک زیر می توانید مجموعه ای مفید از آموزش حرفه ای روتوش چشم تصاویر چهره را مشاهده کنید که امیدوارم برایتان مفید باشد، برای من بسیار کارآمد بود.


https://rotoosher.ir/healing-brush-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/


خلاصه مطلب اینکه شاید شما کار با Healing Brush را بلد هستین اما وقتی صحبت از ادیت عکس چره و روتوش عکس پرتره می شود، باید بدانید که چطور و چه زمانی از این ابزار استفاده کنید.


ادیت عکسروتوش عکسفتوشاپآموزش Healing Brush برای روتوش عکسآموزش روتوش
https://rotoosher.ir تولید محتوا و مقاله نویسی تخصصی با جدیدترین الگوریتم های گوگل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید