ویرگول
ورودثبت نام
هادی حصاری
هادی حصاری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ

مقاله آموزش سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ درباره چندین روش ساده است که به راحتی تصاویر رنگی را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنیم.


امروزه ژانر سیاه و سفید در عکاسی بسیار محبوب است و حتما شما هم علاقه مند هستین تا سیاه و سفید عکاسی کنید یا عکس های رنگی را به سیاه و سفید تبدیل کنید.


همانطور که می دانید نرم افزار و اپلیکیشن های زیادی برای این کار موجود است که همگی کارشان را بخوبی انجام می دهند، اما دیگر کسی را پیدا نمی کنید که فتوشاپ را نشناسد و به توانایی های این نرم افزار آگاه نباشد.


عکاسان حرفه ای برای روتوش عکس و ادیت تصاویرشان از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنند زیرا حرفه ای است. اما شاید پیچیدگی این نرم افزار برای مبتدیان کمی ترسناک باشد برای همین واسه تغییر رنگ عکسهایشان به سراغ اپلیکیشن های موبایل بروند.


ولی امروز قصد دارم به شما فیلم آموزشی را معرفی کنم تا فقط با چند کلیک ساده در فتوشاپ بتوانید مانند حرفه ای ها عکس های رنگی را به سیاه و سفید تغییر دهید.


سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ
سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ


سیاه و سفید کردن عکس در فتوشاپ آسان است اگر از منبعی معتبر بیاموزید. مثلا سایت روتوشر بصورت اختصاصی در زمینه آموزش روتوش عکس فعالیت دارد و به جرات می توان گفت: اکثر افرادی که در یوتیوب، آپارات ، اینستاگرام و سایتهای مختلف به تدریس روتوش می پردازند، همگی کپی کار هستند و محتواهای سایت www.rotoosher.ir را کپی می کنند و خود را مدرس خطاب می کنند.


مثلا وقتی من داشتم درباره ی سیاه و سفید کردن تصویر با فتوشاپ جستجو و تحقیق می کردم، در تمام سایتها و ویدیو ها هر آموزشی برای این منظور مشاهده کردم همگی مو ب مو داشتند آموزشهای این سایت را توضیح می داند. کلمه به کلمه. برای همین در این مقالات سعی دارم منبع درست این آموزشها را به شما معرفی کنم.


با رفتن به این سایت می توانید مجموعه ای مفید از آموزش حرفه ای روتوش عکس چهره را مشاهده کنید که امیدوارم برایتان مفید باشد، برای من بسیار کارآمد بود.


https://rotoosher.ir/?p=10859



روتوشروتوش عکسادیت عکسادیتفتوشاپ
https://rotoosher.ir تولید محتوا و مقاله نویسی تخصصی با جدیدترین الگوریتم های گوگل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید