ویرگول
ورودثبت نام
ماهان میزانی
ماهان میزانی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین منابع کنکور تجربی

بهترین منابع کتاب کنکور تجربی چیست؟ کجا میتونین کتاب های کمک درسی پرکاربرد رو پیدا کنین؟ با توجه به اینکه در سال کنکور دچار استرس بسیار زیادی میشین، انتخاب کردن بهترین منبع کنکوری و کتاب های کمک درسی جزو یکی از مشکل ترین کارهاست. پس خیلی اهمیت داره که برای وقتتون و وضعیت تحصیلتون ارزش قائل شین و از منابع معتبر درسی، اطلاعات مورد نیازتون رو پیدا کنین.

در این مقاله میخوام راجب بهترین کتب درسی کنکور تجربی براتون صحبت کنم. لازمه بگم که من با بررسی منابع مختلف این مقاله رو فقط برای عزیزانی که درگیر کنکورن و پر از استرسن تهیه کردم، و از هیچ انتشارات خاصی نمیخوام طرف داری کنم. ? این رو در نظر داشته باشین.?

خوب با توجه به افزایش بی رویه مافیای کنکور! کتاب های کمک درسی خیلی زیادی تو بازار وجود داره که واقعا با بعضیاشون نه تنها به هدفتون نمیرسین بلکه بیشتر گیج و سرخورده میشین.

کتاب های کمک درسی کنکور تجربی
کتاب های کمک درسی کنکور تجربی

سطح بندی کتاب‌های کنکور

کتب کمک درسی سطح بندی های مختلفی دارن. از سطح مبتدی و همسطح کتاب‌های درسی گرفته تا کتاب های سطح متوسط و سطح بالا.

سطح ضعیف و مبتدی تر

کتاب های کمک درسی تجربی از پایه دهم :

  • خیلی سبز فیزیک 1 تجربی
  • کتاب فارسی 1 مبتکران
  • کتاب جیبی زیست شناسی 1 خیلی سبز
  • کتاب جیبی ریاضی 1 تجربی خیلی سبز
  • کتاب شیمی 1 خیلی سبز
  • کتاب سیرتا پیاز عربی 1 و کتاب لقمه واژگان عربی مهرو ماه پایه دهم

کتاب های کمک درسی تجربی از پایه یازدهم :

کتابای خیلی سبز برای کار کردن همزمان با کتب درسی خیلی مناسبن. کتاب ها سبک تر و فضای صمیمی تری رو دارن. همچنین خلاصه هر فصل کتاب در ابتدای سوالات اومده.

سطح متوسط و قوی تر

انتشارات نشرالگو به طور کلی سطح سوالات بالاتری رو در بر میگیرن. این انتشارات برای کسانی که میخوان سوالات کنکوری سنگین تری رو کار کنن خیلی مناسبه. (من چون خودم رشتم تجربی بوده و تقریبا همه این کتابا رو از نزدیک دیدم و باهاشون کار کردم میدونم داخلشون چخبره.)

کتاب های کمک درسی قوی تر تجربی از پایه دهم :

  • فیزیک دهم تجربی تست نشر الگو
  • ریاضی میکرو گاج پایه 1
  • زمین شناسی میکرو گاج جامع
  • کتاب عربی دهم نشر الگو

کتاب های کمک درسی قوی تر تجربی از پایه یازدهم :


کتاب خیلی سبزکتاب کنکور تجربیکتاب کنکور تجربی 1401کتاب کنکور 1401کتاب کنکور تجربی دهم
متخصص سئو در اژانس دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید