ویرگول
ورودثبت نام
ماهان میزانی
ماهان میزانی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه گذراندن جلسات کوچینگ منصوره یوسفی مقدم

معرفی منصوره یوسفی مقدم

منصوره یوسفی مقدم، مربی کوچینگ و دارای مدرک بین‌المللی کوچینگ در ایران با چند سال سابقه کاری درخشان. دارای مدرک دانشگاهی ادبیات زبان انگلیسی و همچنین مدرس تخصصی زبان با 8 سال سابقه در شهر مشهد.

گوشه ای از تجربه من در ارتباط با ایشان

من در یک موسسه که برای گذراندن دوره های تولید محتوا شرکت کرده بودم با منوصره یوسفی مقدم آشنا شدم که در دوره های آموزش کوچینگ و دیگر زمینه های مربوطه فعالیت داشت. با توجه به دارا بودن ایشان به مدرک مدرسی زبان و همچنین علاقه بسیار زیاد من به این رشته، مشتاق به شناختن هرچه بیشتر ایشان شدم و چون محتوایی تخصصی و بسیار جدید را هم در این حوزه و بخصوص در حوزه کوچینگ ارائه میکردن، شروع به گذراندن جلساتی در کنار خانوم یوسفی مقدم کردم.

در کنار کمک هایی که در رابطه با اینده شغلی و تحصیلی به من کردند، کسب اطلاعات درباره ماهیت کوچینگ یعنی یادگیری بیشتر و من هم شیفته دانش بسیار زیاد و همچنین شخصیت دوست داشتنی خانوم یوسفی مقدم شدم. تعدادی از جلسات تخصصی در راستای بهبود راندمان کاری من بود که در حل یک مشکل اساسی برای برقراری ارتباط بر سرکار تاثیر بسیار زیادی گذاشت. ادامه جلسات در ارتباط با اینده تحصیلی من بود که کمک بسزایی در پیدا کردن مسیر مناسب برای تحصیلات تخصصی کردند. این جلسات در قالب نشست های دو نفره و یک ساعته در محیطی بسیار ارام و پرانرژی در دفتر خود ایشان برگزار میشد.

تخصص منصوره یوسفی مقدم در زمینه کوچینگ ودارای مدرک کوچ سطح 1 است. همچنین تا کنون در بسیاری از وبینارها و کارگاه ها جهت ارائه دادن بهترین روش‌های هدایت مسیر برای دانشجویان، کارکنان و کارفرمایان شرکت کرده است. هدف خانوم یوسفی پور در طول دوره کاری ایشان بر اساس کمک به کسانی که قصد تغییر خود، مسیر شغلی و یا تحصیلی دارند، میباشد. همچنین شرکت در جلسات ایشان برای کسانی که به تازگی با موضوع جدیدی در زندگی خود مواجه شده اند و قصد پیدا کردن راه حل انرا دارند و یا کسانی که بر سر دوراهی هایی در زندگی شخصی، و یا خانوادگی خود قرار گرفته اند، بسیار پر کاربرد و تا حدودی الزامی است.

منصوره یوسفی مقدم، مربی کوچینگ در مجموعه کوچینگ ترید
منصوره یوسفی مقدم، مربی کوچینگ در مجموعه کوچینگ ترید

بخشی از گفته ها و تجربیات شخصی منصوره یوسفی مقدم

برای نوشتن مقالات و محتوای متنی بهتر و باکیفیت‌تر در دوره آموزشی کوچینگ شرکت کردم که آنجا بود فهمیدم چقدر در دنیای کوچینگ حرف برای گفتن بسیار است. فهمیدم که چقدر توانایی کوچ شدن را دارم. چقدر به کمک به دیگران و همدلی کردن علاقه‌مندم. اصلاً گرفتن این مدرک و ورود به دنیای زیبای کوچینگ چقدر می‌تواند مرا در زندگی شخصی و شغلی‌ام موفق‌تر کند.

بنابراین با توجه به تجربه شخصی من در ارتباط با منصوره یوسفی مقدم مربی بین‌المللی کوچینگ در دو موضوع مهم زندگیم، به شما اطمینان میدم که با همکاری با ایشان و مجموعه کوچینگ ترید، لحظات بسیار پرباری رو خواهید داشت. من وظیفه خودم میدونستم که این تجربه ارزشمند رو با شما عزیزان به اشتراک بزارم.

https://coaching-trait.com/heritage-coaching/ ادرس سایت کوچینگ منصوره یوسفی مقدم

مربی کوچینگکوچینگ تریدکوچ بین المللیدوره کوچینگ
متخصص سئو در اژانس دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید