ویرگول
ورودثبت نام
محبوبه آبیاتی. باران
محبوبه آبیاتی. باران
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ویرگول

معین را نگاه میکردم و غرق در او شده بودم. البته تمام فرهنگ لغت ها برایم جذاب هستند؛ به ویرگول که رسیدم بله، همان پیچ کوچک را می گویم درست است که از علائم سجاوندی است اما خودش دنیایی دارد که هم نبودش باعث سو تفاهم می شود و هم استفاده زیاد از حد آن . دفتر یادداشت های مهمم را برداشتم و در صفحه لغت نامه هایم مترادف آن را : (( زبان جلوگیری از سو تفاهم )) وارد کردم .چمیدانم شاید هم روزی فرهنگ لغت عجیب باران نوشته شود.

درست است که ویرگول شجره‌نامه اش به زمان پیدایش اینترنت بر می گردد اما من همان موقع حتمن مجذوب مداد و دفتر خودم بودم و بعد هم که شبکه های اجتماعی خودنما جایی باقی نمی گذاشت. خدا رو شکر که در زندان اینترنت ها و تحریم شبکه های غیر ایرانی افتادیم تا امثال این وبلاگ ها خودشان را نشانمان دهند.

اینجا خوانندگان هر روز دقایقی زمان خود راصرف خواندن و یاد گرفتن می کنند بدون حسادت ها و رقابت ها. چه خوش گذشت با تو ویرگول.

م.آ.باران✍️

ویرگول
نقاش، شاعر، نویسنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید