ویرگول
ورودثبت نام
مهدی قنبری‌ها
مهدی قنبری‌ها
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نگاهی دیگر به زندگی

هو الودود

به تنوع آدمیان،‌زندگی فراز و فرودهای زیادی را با خود به همراه دارد که هر کدام از ما این بالا و پایینی‌ها را تجربه کرده‌ایم و در ایام خوشی و ناخوشی گاه‌گاهی آن‌ها را با خود مرور می‌کنیم.

اگر بتوانیم این تجربیات را از زندگانی افراد مشاهده و مطالعه کنیم، نتایج جالب و سرنوشت‌سازی به‌دست می‎آوریم؛ این‌گونه می‌توانیم تجربه بیاموزیم و زندگی‌ را با اندوخته‌ای به قدمت حیات سالها تجربه از افراد مختلف، زیباتر سازیم.

استاد غلامرضا طریقی به‌عنوان روایت‌گری متعهد و منصف، مجموعه‌ای از این اتفاقات تلخ و شیرین را در کتاب رنجین‌کمان، گردآورده است. رنجین کمان، هم از رنج‌ها گفته،‌ هم از شادی‌ها، از سختی‌ها گفته و مرام و معرفت واقعی را روایت کرده است.

در رنجین‌کمان خسته شدم و انرژی گرفتم، کسل شدم و نشاط پیدا کردم و از بندبند روایت‌های آن استفاده کردم. قلم خوب استاد غلامرضا طریقی درکنار این نوع دیده‌ها و تجربه‌ها باهم سبب شد که کتاب را به همین راحتی کنار نگذارم.

بیاییم یک مرتبه با الگو گرفتن از این کتاب،‌ زندگی‌هایی که ساخته‌ یا خواهیم ساخت را دقیق‌تر بررسی کنیم. در پایان، نگاه ژرف‌تر به زندگی و حوادث آن، از فوائد مطالعه این کتاب است که نتیجه مهمی به‌حساب می‌آید.

از آقای قزلی بابت معرفی این کتاب تشکر می‌کنم.


پایان مطالعه،‌ ۲۱مهر۰۲، کرج

معرفی کتابرنجین کماننشر جام جمغلامرضا طریقیمهدی قنبری‌ها
‏عاشق مطالعه و کتاب | کرج مقدس | پرسپولیسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید