ویرگول
ورودثبت نام
سیدمهدی مطهری
سیدمهدی مطهری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تعمیر محافظ ولتاژ با هزینه بسیار کم

اکثر ما وقتی یکی از وسایلمان دچار مشکل می شود خیلی سریع آن را بازنشسته کرده و برای جایگزین کردن مشابه آن هزینه گزافی را می پردازیم.

در اغلب موارد مشکل بوجود آمده برای وسیله یا ابزار جزئی بوده و نیازی به تعویض کامل آن نیست. تجربه ای که چند روز پیش برایم اتفاق افتاد.

حدود 10 سال پیش یک محافظ ولتاژ بسیار خوب خریده بودم که بالاخره همین چند روز پیش عمرش را داد به شما و از کار افتاد. تصمیم گرفتم یک محافظ جدید بخرم که با بررسی قیمت محصولات معتبر و با کیفیت کمی پا پس کشیدم!

با توجه به اندک عقبه ی فنی که دارم، محافظ را باز کردم و دیدم فقط یک بورد کوچک وجود دارد که سه LED به آن متصل شده. قبل از آنکه به تلاش برای تشخیص قطعه معیوب برای تعویض آن بپردازم تصمیم گرفتم درباره بورد محافظ ولتاژ جستجو کنم.

در نتایج با چندین فروشگاه روبرو شدم که بورد محافظ را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کردند. بوردی که به نظر استاندارد و با کیفیت می آمد. من این بورد محافظ ولتاژ را از افروز شاپ تهیه و جایگزین بورد اصلی دستگاه کردم.

بورد محافظ برق
بورد محافظ برق


حالا تنها با پرداخت حدود یک پانزدهم هزینه خرید یک محافظ جدید، یک محافظ با کیفیت دارم که احتمالا تا 10 سال دیگر هم جوابگوی نیاز من خواهد بود.

محافظ ولتاژفنیتعمیر
طراح وب، وردپرس کار، برنامه نویس اندروید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید