ویرگول
ورودثبت نام
mahdi rangiha
mahdi rangiha
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تشخیص فایل یا لینک آلوده با چند کلیک

سلام مهدی هستم با آموزش تشخیص فایل یا لینک آلوده. من خودم خیلی مشکل داشتم و یک بار برام خاطرات بدی رو رقم زد که اصلا خوب نبود این ویروس های توی فایل ها که اصلا نمیدونم هدفشون چیه آسیب های مالی زیادی میتونه داشته باشه که من اصلا دوست ندارم شما ها به این بلا دچار بشید پس بپریم بهتون یاد بدم حتما این پست رو تا آخرش بخونید خیلی مهم هست.

کار ما راحت هست و به هیچ برنامه ای نیاز نداریم. فقط یه سایت هست که اون فقط لازمه:

http://www.virustotal.com

بعد از مشاهده صفحه اصلی سایت دو گزینه هست که یکی لینک و یکی فایل هارو چک میکنه:

منوی سایت
منوی سایت

دو گزینه بالا که دورش خط کشیوم لینک و فایل های مارو چک میکنن:

گزینه "URL" لینک رو چک میکنه و گزینه "FILE" هم فایل ها رو چک میکنه مثلا من میخوام آدرس سایت (به عنوان مثال) حذف پس زمینه عکس رو چک کنم:

فارسی بودن به دلیل مترجم گوگل هست وگرنه این سایت خارجیه.

خلاصه اینکه من فهمیدم این سایت آلود نیست اگر هم خواستید فایل های روی گوشیتون رو چک کنید باید در قسمت FILE فایلتون رو بزارید .

سوال داشتید در بخش نظرات بپرسید خدانگهدار.

خدمات مجازی توسط شخص بنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید