ویرگول
ورودثبت نام
mahdi rangiha
mahdi rangiha
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زد فیلتر کردن یوتیوب بدون ربات و نرم افزار

سلام مجدد اومدم با یه ترفند خفن با چند کلیک بدون ربات و نرم افزار


مقدمه:

من نمیخوام فیلتر شکن روشن کنم چون دارم همزمان از جای دیگه دانلود میکنم ولی فیلتر شکن دانلود رو متوقف میکنه حالا چطوری هم برم تو یوتیوب هم دانلود کنم؟

مراحل:

برای انجام اقن کار به یک کلمه کلیدی احتیاج داریم

Doh.libredns.gr

این کلمه رو کپی کنید و برید تو تنضیمات:

منوی تنضیمات
منوی تنضیمات

حالا برید تو بخش اتصالات تا با صفحه جدید مواجه بشید.تو رابط کاربری مختلف و برند های مختلف یکم فرق میکنه ولی سخت نمیشه.

بخش اتصالات
بخش اتصالات

گزینه آخر (اتصالات بیشتر)مد نطر ماست .باز هم میگم تو برند های مختلف فرق میکنه ولی بیشتر گزینه آخر است.

پایین گزینه vpn گزینه(Dnsخصوصی)هست که باید روی اون بزنین.

روی گزینه مشخص شده بزنید و تو پنجرا ظاهر شده کلمه کلیدی رو جای گذاری کنید

کار تمام است هم اکنون با فیلتر شکن خاموش برید تو یوتیوب حال کنید.....

مثل همیشه سوال داشتید قا کمک خواستید در بخش دیدگاه ها...

خدمات مجازی توسط شخص بنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید