ویرگول
ورودثبت نام
mahdi rangiha
mahdi rangiha
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

قفل کردن گوشی از دور با ایمیل

سلام مهدی هستم امروز میخوام یک گوشی دزدیده شده رو از راه دور با جیمل که از قبل رو گوشی بوده رو کنترل کنم.


این از قابلیت های گوگله میخوایم بدون مقدمه این کار رو انجام بدیم و به شما هم یاد بدیم.

اول باید با همون جیمیلی که قبلا رو گوشی بوده رو، رو یه گوشی کمکی نصب کنیم. برای این کار تنظیمات گوشی کمکی رو باز کنید.

رابط کاربری تتظیمات
رابط کاربری تتظیمات

حساب هارو انتخاب کنید که البته تو رابط کاربری گوشی من بهش «حساب ها و پشتیبان» میگن.

افزودن حساب رو بزنید بعد گوگل رو انتخاب کنید و یک ایمیل وارد کنید با رمز حالا من از قبل کردم و دیگه ایمیل ندارم که بزنم که بهتون یاد بدم آسونه بگزریم بریم سراغ سایت مورد نیازش:

کلیک کنید

منوی سایت
منوی سایت

اگه گوشیتون رو اینجا ندیدین گوشه بالا سمت چپ بزنین و حساب گوگلتون رو عوض کنید.....

اگه گوشیتون رو گم کردین «پخش صدا» رو بزنین تا صدا بده بعد پیداش کنید اگه گوشیتون دزدیده شده یا گمشده و میخوان کسی پیداش نکنه •••• و به اطلاعاتتون دسترسی نداشته باشه «پاک کردن داده های دستگاه» رو بزنین و هرچی توشه پاک میشن،

یا اینکه «ایمن کردن دستگاه» رو بزنین تا قفل بشه.



سوال داشتین تو نظرات بپرسین تا جواب بدهم



ممنون که تا اینجا همراه بودین.

ایمیلقفل کردن دستگاه از راه دورگوشی ام را گم کرده ام
خدمات مجازی توسط شخص بنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید