ویرگول
ورودثبت نام
mahdi rangiha
mahdi rangiha
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

لینک را تبدیل به کلید شیشه ای کنید (تلگرام)

سلام عرض میکنم به خوانندگان این پست و کاربران ویرگول.

در این پست قصد داریم با هم لینک رو تبدیل به کلید شیشه ای کنیم.

قبلا آموزش ساخت کلید شیشه ای رو براتون گذاشته بودیم که چون نمیشد لینک رو باهاش به کلید شیشه ای تبدیل کنیم اومدیم یه ربات دیگه رو بهتون معرفی کنیم.

روبات مورد نیاز
روبات مورد نیاز

اول باید روبات مورد نیاز رو استارت کنیم:

حالا اگه میخواین پست عکس دار بزارین باید دستور /newtab رو ارسال کنید اگر هم بدون عکس خواستین باید دستور /newlist رو بفرستین.

(مثلا من بدون عکس میخوام)

در این مرحله باید همونطور که خود ربات گفته متن اصلی رو بفرستین بعد از اون به نوبت به کلید شیشه ای ها رسیدگی میشه.

حالا باید متن اولین دکمه رو بدین بعد هم لینکشو.

همینطور که میبینین من متن اولین دکمه شیشه ای رو انتخاب کردم حالا مونده لینکش.

لینک نباید با @ باشه بلکه باید با http:// یا https://

باشه مثلا لینک های تلگرام با https://t.me/

شروع میشن.

من لینک اولین دکمه هم ثبت کردم که یعنی کامل شد حالا متن کلید دوم رو میفرستم بعد لینک کلید دوم رو... هرجا هم کارتون باهاشون تموم شد دستور /submit رو بفرستین.


(حالا من کارم با همین اولی تمومه)

حالا همونطور که میبینین یه کد تو این پیام پایینیه فرستاده که من اون رو کپی میکنم و تو چت مورد نظر اون رو پیست کنید.

حالا پیست کنید (الصاق) ولی ارسال نکنید.

دکمه ای که دورش خط کشیدم رو بزنید بعد تمام.



ممنون که همراه ما بودید اگه سوال داشتین تو نظرات بپرسین در خدمتم.

کلید شیشه ای چیست؟ربات ساخت کلید شیشه ایآموزش ساخت کلید شیشه ای
خدمات مجازی توسط شخص بنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید