ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Shayegh
Mahdi Shayegh
خواندن ۱۰ دقیقه·۳ سال پیش

اولین برداشت ها از AirTag ها


نگاهی گذرا به AirTags جدید و تنظیمات منحصر به فرد کلید من.

از زمان دریافت AirTag های من فقط چند روز پیش ، وقت کافی برای بیان مفید یا خوب بودن آنها در همه سناریوها را نداشته ام. بنابراین ، به جای بررسی ، می خواهم در مورد اولین برداشت ها و برنامه هایم در استفاده از ردیاب های بسیار کوچک توسط اپل صحبت کنم.

بعد از تصمیم برای خرید یک بسته 4 تایی AirTagsاپل ، متوجه شدم که نمی دانم به غیر از کلیدهایم از آنها برای چه چیزی استفاده می کنم. بنابراین این توییت کن نورتون واقعاً مورد پسند من قرار گرفت:

من می دانستم که حداقل برای کلیدهای همسرم و من به آن احتیاج دارم ، اما غیر از این نمی دانم AirTag ها با چه چیز دیگری می توانند اضافه شوند. به خصوص با ابتلا به COVIDو همسرم در پایان بارداری ، به ندرت هرگز به جایی می رویم بنابراین احتمال وقوع مکان های نامناسب بسیار کم است.

یکی از بزرگترین دلایلی که احساس می کنم یافتن کاربردهای AirTagsدشوار است به دلیل طراحی آن است. با کمی ضخامت و گرد بودن دستگاه ، انداختن آن در یک مکان مختلف ممکن نیست. من شروع به تدبر در مورد مواردی کردم که گاها گم می کنم و همه آنها با AirTags کار نمی کنند.

من در این مورد با کوین نلسون ، از کانال YouTube به نام Snazzy Labs ، کاملاً موافق هستم:

برخی از مواردی که پیگیری آنها خوب است کیف پول من ، کارت کلید برای کار ، هدفون سونی ، عینک آفتابی ، بطری آب یا باتری خارجی است. همه این موارد برای اتصال AirTag به آن ایده آل نیستند ، حتی اگر یک نوار دو طرفه بگیرم و آن را بچسبانم. در اکثر موارد ، این حالت بیرون می ماند و باعث می شود دستگاه راحت نباشد یا از بین برود.

کاری که من در نهایت انجامش دادم گذاشتن وسیله ای روی کلیدهای همسرم و من و یکی هم روی کوله ام بود. من ممکن است آن دیگری را روی کیف زنم یا کوله پشتی او بگذارم ، اما از آنجا که او اکنون به جایی نمی رود ، فقط روی تخت من نشسته است.

اولین برداشت ها از AirTag و لوازم جانبی آن

AirTags ، مانند همه محصولات اپل ، قطعاً از کیفیت بالا و جامدی برخوردار است. قسمت فلزی براق آن بسیار زیبا است ، مخصوصاً وقتی در حلقه کلید چرمی به آن نگاه می کنید. راه اندازی نیز آسان است. اگر تاکنون یک جفت AirPod یا Apple Watch راه اندازی کرده اید ، مراحل نصب کاملاً یکسان است. و پس از راه اندازی ، نیازی به انجام کار دیگری نیست.

وقتی آن را گم کردید ، به برنامه Find My که دارای یک برگه آیتم جدید است و تمام AirTag هایی را که تنظیم کرده اید لیست می کند ، وارد می شوید و از آن برای یافتن هرچه می خواهید استفاده کنید. این یک روند یکپارچه است و پس از اتمام کار ، تا زمانی که به آن نیاز نداشته باشید ، آن را فراموش خواهید کرد. این نقطه یک دستگاه ردیابی روی موارد است. نمی خواهید از آنها استفاده کنید اما به آنها اعتماد کنید تا بعداً آن مورد را پیدا کنید.

این بسیار خنده دار است که من هزینه برخی از لوازم جانبی AirTags را بیش از خود دستگاه پرداخت کردم - اما آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت می کنید. لوازم جانبی چرمی اپل هرگز ناامید کننده نبوده و این حلقه های چرمی Key نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

من آن رنگ آبی را متناسب با تمام ابزارهای آبی رنگ دیگرم تهیه کردم و از آنجا که همسر من با کیف پول MagSafe مطابقت دارد ، زین قهوه ای رنگی خریداری کردم. من فکر کردم فقط یک طرف AirTag در عکسهای وب سایت نشان داده می شود ، بنابراین من امیدوار نیستم که سریعتر دستگاه را بدست آورم ، حکاکی نکردم. اما اکنون که می بینم هر دو طرف در معرض دید هستند ، کمی ناراحت هستم که به همسرم ایموجی گربه یا چیز دیگری خلاقانه نرسیدم.

در هر صورت ، حلقه کلید چرمی دارای دکمه ای محکم است که AirTags را ایمن نگه می دارد و یک کلید جاودانه به کلیدها یا یک زیپ متصل است ، مانند آنچه که من برای کوله پشتی خود انجام دادم. من همچنین یک نگهدارنده حلقه سیلیکون AirTagبرای همسرم تهیه کردم تا بتواند آن را روی کوله پشتی یا کیف خود استفاده کند. بسته به این که او در نهایت از چه مواردی استفاده می کند ، ممکن است من حلقه را با حلقه چرمی عوض کنم ، زیرا ممکن است حلقه چرمی با کیف چرم قهوه ای او بهتر باشد.

برای کلیدهایم ، می خواستم چیزی کمی متفاوت را امتحان کنم. همانطور که در پست Geek’s Everyday Carry من مشاهده کرده اید ، من از Distil KeyLoopاستفاده می کنم تا تمام کلیدهایم را کنار هم نگه دارم. این کارها را بسیار ساده می کند و به من امکان می دهد کلیدهای ماشین را به جای داشتن یک تن کلید در جیب خود تعویض کنم که نیازی به استفاده روزانه ندارم.

وقتی می خواستم AirTag را به این تنظیمات اضافه کنم ، تصمیم گرفتم چند KeyMod Sticks دیگر بخرم و یک AirTag روی آن بریزم. در کل خوب کار شده است ، برچسب 3M AirTag را عالی نگه می دارد و بدون مشکل در KeyLoop قرار می گیرد.

لبه های AirTag از هر طرف کمی بیرون زده و به نوعی تمام کلیدهای اطراف آن را فشار می دهد اما به اندازه ای نیست که من را آزار دهد. در جیبم ، من اصلاً تفاوت زیادی را احساس نمی کنم. من همچنین تصمیم گرفتم YubiKey را که برای کار استفاده می کنم حذف کنم زیرا اکنون از یک برنامه در آیفون خود برای احراز هویت دو عاملی استفاده می کنم.

این مورد دیگری است که اگر اپل AirTag را مسطح یا کمی گردتر می کرد ، در مکان هایی با راحتی بیشتری جای می گرفت. به هر حال من از این کار متنفر نیستم و قصد دارم در آینده با احساسی که در مورد این تنظیم دارم ، پیگیری کنم. اما این ویژگی که اکنون می توانم کلیدهایم را از دست بدهم ، می توانم آنها را پیدا کنم بسیار عالی است.

عملکرد و ویژگی ها

من با قرار دادن کلیدهایم در اتاق خوابم ، AirTags را آزمایش کردم ، سپس به حیاط پشتی من رفتم و برنامه Find My را برای پیدا کردن آنها باز کردم. من احتمالاً حدود 30 فوت با جایی که کلیدها فاصله داشت فاصله داشتم ، اما کمی عجیب بود که بلافاصله من را به سمت درست هدایت نمی کرد. حتی عجیب تر این است که تا وقتی که فقط 3-4 فوت از دستگاه فاصله نداشتم ، فلش بالا نمی آمد.

نمی دانم آیا من یک iPad یا آیفون همسرم در اتاق خواب کنار کلیدها داشته ام که برنامه Find My می توانست دقیقاً وقتی از من سوال می شد به من راهنمایی دقیق تری بدهد. من همچنین تعجب نمی کنم که آیا اپل انتظار دارد بیشتر صدای AirTag را پخش کند ، که همین امر شما را به سمت راست هدایت می کند و ویژگی Find این است که اگر در زیر چیزی یا پایین در بالش های کاناپه پنهان شده اند ، شما را به همان چند مرحله آخر می رساند.

در هر صورت ، کمی ناامید شدم. من درست فکر کردم وقتی برنامه Find My را باز می کنم و روی Find کلیک می کنم. این صفحه نمایش صفحه ای را نشان می دهد که فلشی را به سمت اتاق خواب من نشان می دهد و سپس من را به آنجا هدایت می کند. درعوض ، فقط در صورت نزدیک شدن به دستگاه وجود دارد که اگر صدا پخش می شد ، نمی دانید اصلاً به این ویژگی احتیاج دارم.

هرچند وقتی به دستگاه نزدیکتر می شوید ، برنامه لرزش بسیار رضایت بخشی به شما می دهد که با نزدیک شدن به دستگاه تا زمانی که دیگر از گفتن اینکه "اینجا است" متوقف می شود ، ایجاد می شود. توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد ، اما به طور کلی انتظارات بیشتری از تراشه U1 و ادغام عمیق اپل با اکوسیستم انتظار می رود.

البته این فقط چند روز داشتن دستگاه است و نمونه ای از دنیای واقعی نیست ، بنابراین من نمی خواهم چیزی را زودتر تصور کنم. اما مفید است که بدانید کسی به دنبال گرفتن تبلیغات است که تبلیغات اپل در این رویداد دقیقاً همانطور که به نظر می رسید دقیق نیست.

همچنین می توانید این را با Tile مقایسه کنید و تشخیص دهید که Tileفقط واقعاً صداهایی دارد. آنها بدون توجه به اینکه چقدر به آن نزدیک بوده اید ، هیچ ویژگی هدایت کننده ای ندارند که شما را به سمت دستگاه هدایت کند. Tile از ویژگی های مشابه U1 برخوردار بود ، جایی که به دنبال دستگاه های دیگر در نزدیکی است ، بنابراین هنگامی که به دنبال آن هستید ، سیگنال بسیار قوی تر می شود.

من صدایی را که پخش می کند دوست دارم اما به اندازه ای که انتظار داشتم بلند نیست و تا زمانی که آن را پیدا نکنید پخش آن ادامه نمی یابد. برای ادامه پخش باید دکمه Play Sound را بعد از چند ثانیه فشار دهید. همچنین می توانید هنگام استفاده از ویژگی Find ، صدا را پخش کنید که بسیار راحت است.

مورد دیگری که می خواستم به آن اشاره کنم ویژگی Lost Mode برای این دستگاه در Find My بود. مانند ویژگی "علامت گذاری به عنوان گمشده" برای iPhone ، iPad و MacBooks ، ویژگی Lost Mode در AirTags دستگاه را گم شده نشان می دهد. این کار باعث می شود تا در صورت پیدا شدن یا در دسترس قرار گرفتن مکان ، به شما اطلاع داده شود ، آن را در Apple IDقفل کنید و برای هر کسی که پیدا کند شماره و پیام برای شما باقی بماند.

به طور کلی من فکر می کنم AirTags یک محصول عالی برای مجموعه محصولات اپل من است. نه تنها اپل به بسیاری از ویژگی های جالب توجه فکر کرده است که باعث شده ادغام AirTag با آیفون بسیار عالی باشد. اما آنها همچنین در ساخت سازگار با محیط زیست و در امان ماندن از این سو devices استفاده محتاط بودند. امکان تعویض باتری به جای تعویض کل دستگاه ، مانند یک کاشی ، نکته بسیار خوبی است.

باتری قابل تعویض فقط عالی است زیرا شما مجبور نیستید کل دستگاه را تعویض کنید اما اگر کسی بخواهد از آن سو استفاده کند ، می توانید دستگاه را از نظر فیزیکی غیرقابل استفاده کنید. اگر اپل بداند که برای مدت طولانی از مالک خود جدا شده است ، بوق AirTag نیز دارد. اپل بسیاری از رفتارهای ناپسند را در نظر گرفت که مردم می توانند با آنها رفتار کنند.

هر چند فقط یک زمینه دیگر وجود دارد که به نظر نمی رسد درک کنم. لطفاً این اجازه را به من بدهید اما برای چنین دستگاه ارزان و ساده ای ، من متعجب هستم که اپل با آنها همراه شده است. من می دانم که اپل در "تجارت محصولات مصرفی" فعالیت می کند ، اما به نظر می رسد AirTags یا هر وسیله ردیابی چیزی است که اپل وقت خود را با آن تلف نمی کند.

من فهمیدم که این امر خرید بیشتری را در اکوسیستم آنها ایجاد می کند ، اما به نظر من فقط داشتن برنامه Find My برای سایر تولیدکنندگان کافی است. شما فکر می کنید ایجاد یک بستر برای Tile یا سایر ردیاب ها که شامل تراشه U1 یا نوعی افزونه نرم افزاری و یکپارچه سازی عمیق در برنامه Find Myباشد ، برای برآورده ساختن این نیاز کافی است.

بیرون آمدن با دستگاه های 29 دلاری (یا 25 دلاری) برای کمک به مقاوم سازی بیشتر اکوسیستم به نظر من عجیب است. AirTag اپل در مقایسه با Tile که در گذشته داشتم بسیار عالی است (گرچه من هرگز نسخه های Pro را امتحان نکرده ام) ، اما یک ردیاب چقدر خوب است. وقتی به آن فکر می کنید ، مشتاقانه منتظر استفاده از آن برای شرایط "در هر حال" نیستید ، بنابراین آیا مهمترین کیفیت آن مهم است؟

دوام و عملکرد بدیهی است که اپل با AirTags می درخشد ، اما من هنوز در مورد اهمیت ساخت این موارد برای اپل اختلاف دارم. من آنها را دوست دارم و احتمالاً در آینده هم اکنون که بخشی از زندگی من و همسرم هستند ، به ارتقا آنها ادامه خواهم داد. اما فکر نمی کنم اگر آنها هرگز بیرون نیامده اند آنقدر ناامید می شدم.

AirTag ها عالی هستند؛ من فکر می کنم برخی از پیشرفت ها در آینده به سود آنها خواهد بود ، خصوصاً با نشان دادن راهنمایی جهت دار در دورتر ، اما در کل همان کاری را انجام دهید که آنها می گویند می توانند انجام دهند. اگرچه آنها خیلی ارزان نبودند ، من نمی دانم که آیا همان روز اول آنها را می گرفتم یا نه. بنابراین قیمت ، عملکرد و یکپارچه سازی عمیق بهترین موارد در این مورد هستند ، اما آیا اپل واقعاً به آنها احتیاج داشت؟

airtagairtagsappleiphone
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید