ویرگول
ورودثبت نام
مهدی عسگری
مهدی عسگری
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

🛑 کتاب فقط بوی برگه هاش! کلیشه اما پرتکرار!

خوب این جمله خیلی تکرار میشه و شاید حتی خودتونم موافق این مورد باشید که لذت خوندن کتاب، بخشیش به خاطر حس کردن بوی برگه و ورق زدن و اینطور چیزا باشه.

فارغ از اینکه باید قبول کنیم اینم یه سلیقه است و میتونه محترم باشه، ایا واقعا اینطوریه؟


حقیقتا منم همین فکر رو میکردم، تا اینکه با قیمت کتاب های جدیدی که میان به بازار مواجه شدم...

از اونجایی که قیمت کاغذ توی سالهای اخیر افزایش پیدا کرده، اینکه سعی کنیم اصطلاحا قفلی بزنیم روی کتاب های چاپی خیلی منطقی نمیاد، به چند دلیل :


1. هزینه نسبتا بالای کتاب های چاپی

2. سنگین بودن برخی از کتاب های چاپی

3. سختی نه چندان کم جا به جایی کتاب ها

و ...


یه پیشنهاد خیلی درجه یکی که دارم، استفاده از کتاب خوان ها یا اصطلاحا بوک ریدرهاست.


به نظرم اولین مزیتش رو همین اول کار بگم که :

کتابی که تو بازار نسخه چاپیش 160 هزار تومنه رو ، دیروز با تخفیف، 16 هزار تومن خریدم!


در اینده سعی میکنم یه ویدیو تولید کنم در مورد اینکه:

چطوری هر کتابی رو، تکرار میکنم، هر کتابی رو با کمترین قیمت ممکن خریداری کنیم!؟


اما قبل از اون، پیشنهاد میکنم فعلا از کتاب های pdf و چنل هایی که در ادامه میفرستم استفاده کنید. ایمدوارم به کارتون بیان :

1. https://t.me/ReadingLand

2. https://t.me/KetabTOpdf


در نهایت هم اینکه من تو چنلم خیلی بیشتر از اینجا فعالم، اگر دوست داشتید هینت ها و مطالبی که میذارم رو دنبال کنید، از این لینک استفاده کنید، منتظرتون هستم....


ارادتمند

مهدی عسگری

کتابکتابخوانیتجربهکتابخوانزندگی
عاشق و یادگیرنده همیشگی سئو - میزبان پادکست کاری‌گپ! - mmahdiasgari.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید