ویرگول
ورودثبت نام
مهدی حاجی حیدری
مهدی حاجی حیدری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چهارمیثاق،چهار پند فوق العاده

چهار میثاق
چهار میثاق

اثری از دون میگوئل روئیز

کتاب چهار میثاق،کتابی با چهار پند فوق العاده

1-با کلامت بی نقص شو:

کلام ابزاریست جادویی که شبیه شمشیری دولبه است می توانید زیبا ترین رویاها را خلق کنید یا تمام چیز های اطرافتان را از بین ببرید {مثال بارز اون هیتلراست}

غیبت{همه با اون آشناییم}

*چرا غیبت می کنیم؟ میخواهیم حال دیگران همچون ما بد شود ضرب المثلی هم هست که میگه{بدبختی شراکت رو دوست داره}*

2-هیچ چیز را به خود نگیر:

فکر می کنیم ما مسئول همه چیز هستیم،من،من،من،همیشه من!

*اگر از دست من عصبانی شوید من بهانه ای برای عصبانیت شما هستم زیرا با ترس سروکله میزنید*

3-حدس و گمان نزن:

ما تنها مسائلی را میبینیم که می خواهیم ببینیم

*اگر چیزی را متوجه نشدید سوال بپرسید*

4-همیشه بیشترین تلاشت را انجام بده:

اگر همیشه بیشترین تلاشت را انجام بدهی هیچوقت خودت را قضاوت نمی کنی

بهترین شیوه برای اینکه بگویم {خدایا عاشقت هستم} زندگی کردن و انجام بیشترین تلاشمان است


این هم خلاصه ی کتاب چهار میثاق

امیدوارم لذت برده باشید

کتاباموزشچهارمیثاقکتاب چهارمیثاقخلاصه کتاب
تغییر مکان به اینستا mahdilogo.ir یوزرنیم اینستای من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید