ویرگول
ورودثبت نام
مهدی
مهدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

به امید حق

به امید حق تا جان در نفس هایم رخنه کند گر خدا خواهد محو تماشایش شوم.?

سلام و درود خدمت دوستان عزیزم

کمتر از یک ساعت است که با برنامه ی ویرگول از طریق اپلیکیشن طاقچه آشنا شدم و به جرئت می توانم بگویم که تا به همین لحظه از رویکرد ویرگول واقعا شگفت زده شده ام و نشان می دهد که اگر بخواهیم می توانیم برنامه هایی با سطح کیفیت بالا تولید کنیم.

قصد دارم زین پس کتاب هایی را که مطالعه می کنم و از نظرم می تواند برای شما هم مفید باشد به شما نیز معرفی کنم تا همگی با هم از خواندن کتاب لذت ببریم و از طرفی بر آگاهی عمومی جامعه کمک کنم.

امیدوارم در کنار من باشید و از من حمایت کنید تا با یکدیگر در راستای بهترین کتاب ها با هم تعاملی پیوسته و سازنده داشته باشیم.

ممنونم بابت وقتی که برای مطالعه ی این مطلب صرف کردید.

با تشکر مهدی

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید