ویرگول
ورودثبت نام
مروارید
مروارید
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

انگشتر و حلقه ی ازدواج

با این ویروس عزیز و نرفتنی، این روز ها سعی می کنم خیلی بیرون نروم و بیشتر در خانه بمانم و برای اینکه بیکار نشوم وارد سایتهای اینترنتی می شوم، می گردم یک سری مطالب برای خواندن پیدا کنم این هم مشغولیتی هست که به آن عادت کرده ام.

شما تا به حال به این فکر کرده اید که فرق بین حلقه و انگشتر چیه؟درسته که معمولا حلقه ساده تر است و آن را در دست چپ می گذارند ولی در حال حاضر حلقه هایی هم هستند که هم نگین و هم مدل دارند و با انگشتر اشتباه گرفته می شوند، نکته اینجاست که من نمی دانستم که حلقه های تک نگین دار یا همان انگشتر سولیتر معروف هم حلقه به حساب می آید و چقدر هم زیباست سولیتر حلقه ای است که از خیلی قدیم در بازار است و برای من خیلی جذاب است و البته مشتریان خاص خودش را هم دارد، به تازگی مدلهای مختلفی از سولیتر را می سازند که با نگینهای مختلفی تزیین شده است یا روی رینگ آن هم طرح یا مدلهایی می زنند، ولی من همان حلقه ی ساده‌ی تک نگین را دوست دارم که از طلای زرد درست شده است.

اینکه حلقه ها را معمولا ست انتخاب می کنند خیلی جالب و جذاب به نظر میرسد وهردو، دست در دست هم راه برویم وحلقه های یک شکلی به دست کنیم خیلی رومانتیک است، ولی ما خانمها این همه ذوق نشان می دهیم و حلقه هایمان را با همسرانمان ست میکنیم و اغلب مجبور می شویم از زیبایی حلقه ها ی منحصر به فرد برای ست کردن بگذریم به این می رسیم که مردان ما خیلی از حلقه استفاده نمی کنند، چرا مردان حلقه دست نمی کنند مگر در مهمانی های خیلی خاص که آن هم درسال دو یا سه بار اتفاق می افتد.

نمی توانیم از آنها ایراد بگیریم زیرا دلایلی دارد وگرنه مردان هم، ست و همبستگی را می فهمند و هم از زیبایی وتیپ زدن لذت میبرند. بعضی از شغلها را نمشود نادیده گرفت: مثلا کسی که پای ساختمان کار می کند نمی تواند با حلقه و تشکیلات سر کار برود، اگر هم با حلقه برود یا آن حلقه گم میشود یا خراب می شود پس به من زیاد دلیلی نمی بینم که حلقه ست انتخاب کنیم بخصوص اینکه برای مرد حلقه پلاتین زیبنده تر می باشد. نظر شما چیست؟

فکر می کنم اونس طلا و اونس پلاتین در جهان باهم فرق می کنند و پلاتین کمی گرانتر است. و این را هم بدانیم خالی از لطف نیست که مصنوعات طلا هر کدام بنا به نوع ساختی که دارند و نوع کارهایی که روی آنها انجام میشود اجرت ساخت متفاوتی دارند و اگر برای ما مهم باشد در قیمت باید به آن توجه کنیم.

گاهی برخی از آقایان به دلیل مشغله های فراوان، حلقه ازدواج خود را در منزل یا محل کار جا می گذارند و این موضوع پیوسته در گوشه ذهنشان می ماند که کجاست؟! و این باعث سردرگمی هر چه بیشترشان می شود. که در این صورت حلقه ازدواج نه تنها نشان و یادآور عشق نیست بلکه سوهان روح می شود، یک حلقه ازدواج که نشانگر عشقی عمیق است کی و کجا گم شده است؟! آیا بار دیگر می تواند حلقه ازدواج خود را بیابد یا نه؟! سوالاتی از این قبیل که پیوسته یک مرد را آزرده خاطر خواهد ساخت. در این گونه موارد حلقه ازدواج ساده و ارزان قیمت و همچنین راحت و سبک می تواند جایگزین مناسبی برای حلقه ازدواج اصلی شخص باشد و آرامش را دو چندان به وی بازگرداند. قطعا موارد دیگری وجود دارد که شما را از به دست کردن حلقه ازدواج باز می دارد، اما بهتر است این مسائل ها را خانم ها چندان جدی نگیرند و بدانند مردان از روی قصد و قرض این کار را انجام نمی دهند.

حلقه ستازدواجطلا
من بسیار کنجکاو مطلاب جدید هستم که در اینجا با شما در میان می گذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید