ویرگول
ورودثبت نام
مروارید
مروارید
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شما چند تا از برندهای معروف طلا و جواهرات را می‌شناسید؟

من خیلی برندهای معروف طلا و جواهرات را دوست دارم می دانم شاید نشود هیچ‌وقت یک دانه از این جواهرات را دستم بگیرم ولی همین که میدانم در دنیای جواهرات چه خبر است دلگرم می‌شوم و امیدوار به اینکه چه خوب یک نویسنده هستم و می‌توانم در مورد این برند های معروف بنویسم. مؤسس های برند های معروف طلا و جواهرات آنقدر خوب کار کرده اند، که جاودانه شده‌اند. این خیلی لذّت بخش است، وقتی برندهای خوش‌نام را کنار هم و باهم مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم تنها وجه مشترکشان بهترین‌ها است، از بهترین جواهرات از لایه‌های ضخیم طلای 18 عیار و بهترین صنعتگران، از بهترین سفارش دهنده‌گان استفاده می‌کنند. واین بهترین‌ها هستند که جاودانه می‌شوند و کارهایشان در تاریخ ثبت می‌گردد.

برندهایی که قرار است به شما معرفی کنم از قرار زیر است.

بوچلاتیbuccellati

این برند از اصیل‌ترین برند‌های رُم در کشور ایتالیا است، برایتان بگویم که ایتالیا کشور برند خیز در صنعت مصنوعات طلا است. برند بوچلاتی نام یکی از کارگاه‌هایی است به صورت فامیلی اداره می‌شود، چند دهه است که از پدر به پسر می‌رسد و روی اصالت کار تأکید خیلی زیادی دارند. و مجسمه‌های حیوانات نقره‌ای آن خیلی معروف است این مجسمه ها از رشته های ظریف و نازک نقره ساخته شده.

این گنجشک زیبا کاری از صنعت گران بوچلاتی
این گنجشک زیبا کاری از صنعت گران بوچلاتی

کارتیه cartier

کارتیه یکی از برندهای معروف ادیگر است که ساعت های خیلی معروفی دارد و طلا وجواهراتش برای شاهزدگان به صورت سفارشی ساخته میشده.

شوپارد chopard

این برند معروف ساعت سوئیسی معروفی دارد و طلا و جواهراتش به لایه های ضخیم 18 عیار طلا معروف است.

تیفانی tiffany

این برند هم در طلا و جواهرات حرف اول را می‌زند وجواهراتش را به صورت کاربردی می‌سازد. به طوری بتوان به راحتی از این جواهرات در مکانهای دوستانه‌تر استفاده کرد.

میکی موتو mikimoto

این برند معروف دلیل معروفیتش مرواریدهای پرورشی است که به صورت گردنبندهای زیبا و دستبندبرای مشتریانش که اغلب از بزرگان هستند به سفارش آنها می‌سازد.

بولگاری bvlgari

عطر و ادکلن‌های بولگاری در کنار ساعت و طلا و جواهراتش معروف است و از قطعات درشت سنگهای قیمتی در جواهراتش استفاده می‌کنند.

پیاژه piaget

برند پیاژه هم در ساعت معروفیت کسب کرده وافتخار این برند در این است که توانسته طراحی مدرن و سنتی را در هم می‌آمیزد.

نمونه ای از جواهرات پیاژه
نمونه ای از جواهرات پیاژه

کلام آخر

دانستن در مورد این برندهای معروف ما را در دانستن تاریخچه‌ی طلا و جواهرات کمک می‌کند و آگاهی مارا برای خرید جواهرات بالا می‌برد. چندی پیش من از سایت طلایی که می‌شناسم یک پلاک درشت طلای دسته دوم ایتالیایی خریدم که خیلی جذّاب و خوش ساخت بود این را یکی از مهمانها در یک مهمانی به من گفت. و آدرس سایت را از من خواست. در طول عمر خود ما امکان دیدن جواهرات لوکس را نداریم چه برسد به اینکه صاحب آن شویم. اما بد نیست که بدانیم در این دنیا چه می‌گذرد و جهان ثروت‌مندان لوکس با ما در چه فاصله‌ای است.


برندهاطلاجواهرات
من بسیار کنجکاو مطلاب جدید هستم که در اینجا با شما در میان می گذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید