ویرگول
ورودثبت نام
مروارید
مروارید
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

سایتی با اطلاعات طلا ولی به زبان ساده.

سایتی با اطلاعات طلا ولی به زبان ساده.

یک بار به دنبال مطلبی می گشتم، وارد سایتی شدم چشمتان روز بد نبیند انگار که با یک کمد به هم ریخته مواجه شده بودم البته این موضوع مربوط به خیلی قبل می‌باشد الان همچین چیزی به چشم نمی خورد خلاصه خیلی سر در گم از اون سایت اومدم بیرون من خودم یه چیزهایی درمورد طلا می‌نویسم و همیشه دوست داشتم طوری بنویسم که خواننده را جلب کنم نه اینکه اون رو فراری بدم حالا تا چه حد موفق بودم بماند ولی خیلی تلاش می‌کنم.

سایت خوب سایتی است که همه چیز در آن واقعی به نظر می‌رسد، بایک دیدگاه شفاف باید مدریت شود، علاوه بر آنکه باید در آن سایت به مطلبی که می‌خواستیم برسیم باید یک حس خوب هم از آن بگیریم.

مقاله‌های توی سایت هر کدام به نوبه‌ی خود باید کامل باشند و خواننده را سردرگم نکند ولی در عین حال تیتر مقاله‌ها با هم موضوع کلی را که سایت بر پایه‌ی آن بنا شده را تعریف کنند.

در مورد طلا و فلزات گرانبها هم سایت‌های متعددی وجود دارند وهم وبلاگ‌های خرید و فروش که مقالات بسیاری هم نوشته اند، در یک بلاگ خیلی نوشته‌ها دلنشین هستند و مطلبی را به ما یاد می‌دهند.

بعضی هم طوری مطالب را نوشته اند که خیلی دانسته‌ای به ما اضافه نمی‌شود. نه اینکه آموزنده نباشند بلکه مفاهیم را نمی‌شود از خواندن آنها خوب درک کرد.به طور مثال وبلاگ طلامگ مقالات کوتاهی نوشته که نوشته‌ی ساده و روان وخوبی دارد یا سایت تخصصی دی اجرت اومده مقالات مربوط به طلا را از صفر تا صد با زبانی ساده نوشته. برای مثال اگر خواستید برای خرید طلا به بازار بروید مقاله مربوط به محاسبه‌ی قیمت طلا را بخوانید خیلی راحت و با اطلاعاتی که یاد گرفتید می‌توانید به خرید بروید. حالا که اسم این سایت رو آوردم باید بگویم که حتی کار این سایت هم مشخص است خرید و فروش طلای دسته دوم.

در کل مقاله نباید تبلیغاتی نوشته شود باید مفهومی باشد و کامل حق مطلب را به جا آورد.


اگر در بین متن‌های خوبی که آموزشی هستند تبلیغات هم شد دیگر مهم نیست زیرا ما از خواندن مطالب یک حس خوب گرفتیم اتفاقا به تبلیغات هم نگاه خوبی پیدا می‌کنیم .

سایتسایت خوب
من بسیار کنجکاو مطلاب جدید هستم که در اینجا با شما در میان می گذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید