ویرگول
ورودثبت نام
مهدیه راهی
مهدیه راهی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اولین روز حضور من در شرکت تولید محتوا سلام محتوا

ساعت شروع به کار استودیو خلاق سلام محتوا، روند شروع به کار آموزشی از ساعت 9 صبح بود، وقتی به شرکت آمدم بچه‌های دیگر در حال صرف صبحانه بودند. آقای ملاکی در رابطه با محتوا و تفاوت محتوا با تبلیغات توضیحاتی ارائه دادند. سپس ویدیو تولید محتوای استاد فراهانی برای دیدن به من داده شد.

ساعت شروع به کار شرکت سلام محتوا

امروز شنبه 26 تیرماه 1400 ساعت 9 صبح وارد شرکت شدم.

اولین کاری که انجام گرفت توضیح اینکه محتوا چیست؟ و چرا محتوا مهم است؟

سپس دیدن ویدیوهای آموزشی بازاریابی محتوایی از استاد فراهانی را شروع کردم.

بعد از اتمام اولین فایل آموزشی بازاریابی محتوایی به مدت نیم ساعت آموزش تایپ ده انگشتی را شروع کردم.

صرف ناهار در استودیو تولید محتوای سلام محتوا

ناهار در جمعی گرم و صمیمی صرف شد. امروز ناهار ماکارونی پیچ پیچی بود، ته دیگ‌های سیب زمینی پخته شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. در کل اولین ناهار در یک شرکت تولید محتوا به نظر عالی می‌اومد، البته باید ببینیم که روز‌های دیگه چه کاری می‌کنند.

شروع تایم دوم آموزش در استودیو سلام محتوا

فایل دوم آموزشی استاد فراهانی را بعد از ناهار شروع کردم.

مطالب آموزشی فوق العاده جذابی بود و از نکات مهم آن نت برداری کردم. به طور کلی تجربه عالی و خوبی بود.

پس شد آنچه شد؟

اولین روز حضورم در شرکت برای من یک تجربه متفاوت بود چون انگیزه‌ای برای من برای یادگیری و آموزش بود. امیدوارم روزهای دیگه هم به همین صورت باشه و بار آموزشی کم نشود.

تولید محتواآموزش تولید محتواشرکت سلام محتوا
من یه نویسنده هستم که میتونم خلق کنم...خوشحالم که این تخصص رو دارم.کارشناس تولیدمحتوا در شرکت تولیدمحتوای سلام محتوا.آدرس سایت استدیوتولیدمحتوای سلام محتوا /https://hicontent.ir ما را دنبال کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید