ویرگول
ورودثبت نام
مهدیه راهی
مهدیه راهی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سئو‌‌سایت یا محتوا مساله این است!

برای شروع به نوشتن و تبدیل شدن به یک محتوانویس حرفه ای سایت که به خوبی با سئو آشناست آموزش مهمترین قدم است.شرح دومین روز کاری من در تیم حرفه ای سلام محتوا

شروع کار

امروز 27 تیرماه 1400 دومین روز کاری در شرکت تولید محتوای سلام محتوا با خواندن مقالات آموزشی شروع کردم

پروسه ای به نام سئو

اولین مقاله آموزشی که خوندم در مورد سئو بود.جالبه که بدونید (SEO)مخفف عبارت SEARCHING ENGINE OPTIMIZATION به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو با هدف افزایش بازدید کاربران از سایت میباشد.یکی از ابزارهای بهینه سازی از طریق محتوای بهینه است پس با این حساب یک تولید کننده محتوا نقش بسیار مهمی در این پروسه دارد.بسیار خوشحالم که در استدیوی تولید محتوای سلام محتوا با تیم کارشناسان محتوای بسیارخوبی کارمیکنم.یک محتوانویس خوب باید به درستی ابزارهای سئو را به کار برد.طبق گفته خانم Briteny Muller (متخصص سئو و تولید محتوا)محتوای با کیفیت و طبق اصول SEO لینک دهی داخلی و خارجی استفاده از کلمات کلیدی مواد خام ما هستند و یک متخصص سئو با این مواد خام بهترین نتیجه را در بالا بردن رتبه سایت و افزایش بازدید کاربران ارائه میدهد.

محتوا چیست؟

دومین مقاله آموزشی که خوندم در مورد محتوا یا (content)بود.هر چیزی که ما با کاربر share میکنیم محتوا نامیده میشود.متن صوت پادکست تصویر اینفوگرافیک ویدئو و یا هرگونه توضیح و اطلاعات که به افزایش بازدید کاربران و بالارفتن فروش منجرشود.یک تولیدکننده محتوای حرفه ای ابتدا هدف سایت را تعیین کرده مخاطب خود را شناسایی میکند و سپس با نوشتن محتوا طبق اصول سئو به نیازهای مشتریان پاسخ میدهد.

با توجه به مطالبی که امروز در تایم آموزشی شرکت تولید محتوای سلام محتوا خوندم متوجه شدم سئو و محتوای هوشمندانه در بالابردن رتبه سایت دو مقوله بسیار مرتبط هستند.به نظر شما سئو در خدمت محتوا یا بالعکس؟


سئومحتواشرکت تولید محتوای سلام محتواseocontent
من یه نویسنده هستم که میتونم خلق کنم...خوشحالم که این تخصص رو دارم.کارشناس تولیدمحتوا در شرکت تولیدمحتوای سلام محتوا.آدرس سایت استدیوتولیدمحتوای سلام محتوا /https://hicontent.ir ما را دنبال کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید