ویرگول
ورودثبت نام
مهدیه راهی
مهدیه راهی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چگونه با انتخاب عنوان خوب یک محتوای جذاب بنویسیم؟

کارشناسان تولید محتوای شرکت تولید محتوای سلام محتوا مطالب اموزشی درمورد عنوان نویسی یک محتوا برای من تهیه کرده بودند که امروز 280تیرماه 1400 و سومین روز کاری من در شرکت آنها را مطالعه کردم.

عنوان نویسی قدم اول ولی مهمترین

تا اینجای کار یاد گرفتم برای موفقیت یک سایت محتوای استاندارد نقش بسیار زیادی دارد.خب پس باید دست به کار شد و تولید محتوا کرد! چگونه بنویسیم؟ چطوره با یک عنوان خوب شروع کنیم؟ انتخاب یک عنوان یا (title) یا کپشن(caption) مشتری پسند که از طرفی مطابق استانداردهای گوگل باشد شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر رسد ولی با رعایت چند نکته و ترفند میتواند شیرین ترین مرحله در نوشتن محتوا باشد.

با یک تیر دو نشان بزنید!

امروز در استدیو تولید محتوای سلام محتوا نکات زیادی خوندم ولی به نظر من مهمترین قدم اینست که با مشتری همزادپنداری کنیم و هرچیزی که مینویسیم را از دید کاربر بررسی کنیم و با این کار با هدف گوگل که رضایت کاربر است همسو شویم به همین سادگی در یک پروسه دوسر برد پیروز میشویم.

اغراق آمیز بنویسید ولی دروغ نگویید

شما باید به عنوان یک محتوا نویس حرفه ای از قوه تخیل بالایی برخوردارباشید و به عنوان محتوای خود آب وتاب دهید همزمان روانشناس کارکشته ای باشید ونقاط ضعف مشتری خودتان را دریابید و فروشنده ماهری باشید تا کاربر با رضایت از سایت شما خرید کند ولی حواستان باشد دروغ نگویید.

پس به همین سادگی درمی یابیم که یک عنوان جذاب چگونه بر افزایش رضایت مشتری تاثیرگذار است.فقط کافیست کمی هوشمندانه بنویسیم.


عنوانمحتواشرکت تولید محتوای سلام محتواcaptionn
من یه نویسنده هستم که میتونم خلق کنم...خوشحالم که این تخصص رو دارم.کارشناس تولیدمحتوا در شرکت تولیدمحتوای سلام محتوا.آدرس سایت استدیوتولیدمحتوای سلام محتوا /https://hicontent.ir ما را دنبال کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید