ویرگول
ورودثبت نام
مهدی گودرزی
مهدی گودرزی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ران کردن پروژه جنگو بر روی ngrok

قبل از هر چیزی سلام عرض میکنم خدمت همگی. من چند وقت پیش میخواستم پروژه ام رو به کسی نشون بدم ولی متاسفانه ایشون در دسترس نبودن. راهکار هایی که به ذهنم رسید اینا بود:

1 فیلم بگیرم و برای اون شخص ارسال کنم

2 هاست بخرم و رو هاست پروژه رو بیارم بالا

3 استفاده از ngrok

راه حل یک واقعا به شدت lame بود?. راه حل دو هم هزینه داشت. راه حل 3 تقریبا همون راه حل 2 بود با این تفاوت که رایگان بود. اگر میخواید در مورد ngrok بیشتر بدونید برید اینجا

واقعا کار سختی نیست ولی تصمیم گرفتم در موردش بنویسم. اول از همه از اینجا ngrok رو دانلود کنید و توی سایتش ثبت نام کنید(برای ویندوزی ها)

بعد از دانلود وارد پوشه ای بشید که دانلودش کردید و پاورشلتونو باز کنید(کامند پرامپت یا ترمینال) بعد با این دستور فعال کنیدش که بعدا به مشکل نخورید

ngrok.exe config add-authtoken توکنتون

حالا باید این کامند رو بزنید داخل پاورشل

ngrok.exe http 8000

یه همچین صفحه ای میاد بالا

اون قسمتی که نوشته forwarding رو کپی کنید. این آدرس، آدرس سایتتون قراره باشه. حالا وارد settings.py پروژه جنگوتون بشید. بالای INSTALLED_APPS اینا رو اضافه کنید.

ALLOWED_HOSTS = ['127.0.0.1', 'localhost', 'لینکی که گفتم کپی کنید']
CSRF_TRUSTED_ORIGINS = ['https://لینکی که گفتم کپی کنید' , 'http://لینکی که گفتم کپی کنید']

اگر نفهمیدین این قسمتا چیکار میکنه به اسم متغیر ها دقت کنید.

اگر چیزی رو جا ننداخته باشم الان میتونید با همون لینکFORWARDING وارد سایتتون بشید. قاعدتا باید پروتکل رو هم قبلش بزارید(HTTPS) البته اینم بگم که نیازی نیست پورت رو بنویسید. حالا خیلی راحت اپلیکیشنی که درست کردید رو بدید بقیه هم تست کنن.

ممنون که مطلب منو خوندید. اگر دوست داشتید یه لایک و کامنت هم منو مهمون کنید.

پروژهجنگوپایتونبرنامه نویسی
یه برنامه نویس جونیور که اینجا مشکلاتی که داشته و داره و کلید حل اون مشکلات رو اینجا مینویسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید