ویرگول
ورودثبت نام
mahdi
mahdi
خواندن ۱۳ دقیقه·۳ سال پیش

تعمیرات الجی LG

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی در تهران


تعمیر لباسشویی الجی با تضمین بهترین قیمت و کیفیت توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی ارائه می شود.

معایب: صدای تند و زننده هنگام ریختن آب.

من هرگز با ماشین لباسشویی خوش شانس نبودم، این سومین مورد در شش سال گذشته است. من اولین ماشین تحریر را در فروش تجهیزات از ایندزیت خریدم. یک سال بعد، او موتور و وسایل الکترونیکی را به پرواز درآورد و گران قیمت را تعمیر کرد - آن را دور انداخت. سپس او یک دستگاه Atlant خرید ، در آنجا یک تخته بعد از یک سال و نیم سوخت ، استاد توضیح داد که تعمیر 7 هزار هزینه دارد ، اگرچه ماشین برای من 10 هزار هزینه داشت ، بنابراین مجبور شدم آن را برای قطعات یدکی رها کنم. الان از LG E1096SD3 با درایو مستقیم استفاده می کنم، می ترسم خراب شود، اما تا اینجا همه چیز خوب است.

راستش وقتی خریدم اول به ظاهر توجهم جلب شد. دستگاه زیباست، من از آن خوشم آمد و بعد متوجه شدم درایو مستقیم و سایر زنگ ها و سوت ها. کاملاً کیفی پاک می شود، اما صدای تند و زننده هنگام مصرف آب آزار دهنده است. فقط برای این صدا به ماشین تحریر یک امتیاز شلیک می کنم، بنابراین امتیاز من 4 است.

ماشین لباسشویی LG F1495BDS با درایو مستقیم که از پدر و مادرم دریافت کردم (برای تولدم تقدیم شده است). من قیمت را تشخیص دادم زیرا بلافاصله آنها را به خاطر خرج کردن زیاد سرزنش کردم. مهم نیست چقدر ماشین فوق العاده بود، من خودم اینقدر پول برای آن پرداخت نمی کردم. بار ماشین فقط یک قطره است، بعد از 4.5 کیلوگرم الکترولوکس قدیمی من، حداقل می توانید وارد درام شوید. من دو ژاکت سیاه را در یک زمان شستم، بنابراین در اصل هنوز امکان پر کردن چیزها وجود داشت، درام کاملاً پر نشده بود.

من یک ماشین لباسشویی ال جی با درایو مستقیم می خواستم، گزینه های زیادی را بررسی کردم. سپس بررسی های ماشین لباسشویی ال جی را بررسی کرد و در نهایت به مدل LG F12U2HDM1N پرداخت. اول از همه این که این مدل علاوه بر درایو مستقیم و یکسری عملکرد، یک خشک کن کامل و با عملکرد خوب دارد، من را جذب کرد. و همه اینها برای 45000 روبل. ماشین لباسشویی به طور غیرمعمول بی سر و صدا کار می کند، من حتی کمی می ترسیدم اگر شکسته نشده باشد، اما نه، همه چیز را با کیفیت تمیز کرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی

تنها چیزی که در مورد آن دوست نداشتم عدم وجود حالت "شستشوی ظریف" بود. وقتی دستگاه ایندزیت داشتم پیراهن و بلوزم را با این حالت شستم. F12U2HDM1N حالت "شستشوی ملایم" دارد، اما این کاملاً متفاوت است، پیراهن ها بد شسته می شوند و اصلاً بلوزی وجود ندارد. سعی می کنم برنامه های شستشوی دیگر را آزمایش کنم، شاید بتوانم چیزی را انتخاب کنم. من به مدل پنج امتیاز می دهم.

ما طرفدار برند ال‌جی نیستیم، اما در اینجا با پدرم تصمیم گرفتیم یک ماشین LG E10B8ND بخریم، زیرا قیمت و پر کردن آن را دوست داشتیم. الان به همه دوستان ماشین لباسشویی با دایرکت درایو رو توصیه میکنم واقعا ساکت ترن. من از الکترولوکس و بوش و ایندزیت استفاده کردم، این از همه بی صداتر بود. من از چرخش راضی بودم، مخصوصاً چرخش را روی هشتصد دور تنظیم کنید - لباس‌های شسته شده تقریباً خشک بودند، اگرچه امکان تنظیم 1000 وجود داشت. در دستگاه‌های دیگر، در 800، فشار بسیار بدتری دارد.

به شدت ملودی پایان شستشو را دوست نداشتم، به شدت آزاردهنده بود که نوشتن چیزی خنثی غیرممکن بود، اما نه این شکل چسبنده؟ به طور کلی، من فکر می کنم که آنها پول را بیهوده خرج کردند، ماشین شایسته رتبه خوبی است.

من با معایب شروع می کنم، زیرا تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. اساساً فقط یک مورد منهای است، اما مهم است - دستگاه هنگام تنظیم برنامه، شروع و پایان شستشو زیاد سوسو می‌زند. کودک من از این صداها بسیار می ترسد، اما من نمی توانم کاری انجام دهم، می توانم آنها را در سراسر آپارتمان بشنوم. من دستورالعمل ها را مطالعه کردم، سعی کردم نحوه خاموش کردن صدا را پیدا کنم، روش را پیدا کردم، اما صدا همچنان باقی ماند.

حالا در مورد جوانب مثبت ماشین لباسشویی به دلیل توزین خودکار آب کمی مصرف می کند. من مستقیماً مشاهده کردم وقتی چیزهای کمی در طبل وجود دارد، آب کمی می ریزد، وقتی چیزهای زیادی وجود دارد و آب بیشتری ریخته می شود. و من معمولاً حداقل را در درام می گذارم ، زیرا اغلب مجبورم وسایل کودک را بشوییم. کاملاً شستشو می شود، روی نمایشگر نشان می دهد که چقدر تا پایان شستشو باقی مانده است. امتیاز - 5

من این مدل رو به جای ماشین آلمانی خریدم که 14 سال کار کرد. به طور خاص از فروشنده خواستم مدل ساکت تری برای من پیدا کند، در پایان تقریباً دستگاه را برگرداندم. او با صدای بلند کار می کند، به سمت همسایه (آردوی او) رفت و آرام شد، ماشینش خیلی بلندتر می پیچد. وگرنه از ماشین راضی هستم، برنامه های شست و شو زیاد، توزین اتوماتیک، کتانی زیاد گنجانده شده، می توانید چیزهای بزرگ و حجیم را بشویید.

از برنامه شستشوی سریع بسیار راضی هستم. زمان شستشو بسیار کم است و کیفیت شستشو در ارتفاع. حالت لباس ورزشی را هم دوست داشتم، لباس ورزشی به آرامی می‌شوید و عالی می‌شوید. در کل ماشین رو پس ندادم استفاده میکنم. من به مدل امتیاز خوبی می دهم.

در پایان خاطرنشان می کنیم که مصرف کنندگان در مورد هر یک از مدل های ارائه شده ماشین لباسشویی نظر کلی خوبی دارند. فناوری درایو مستقیم واقعاً خودرو را ساکت‌تر می‌کند، اما نه چندان. برخی از مصرف کنندگان تفاوت را احساس نمی کنند، اگرچه در برخی از مدل های موفق سطح نویز یک چهارم کاهش یافته است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در تهران

این مورد بر ورود ال‌جی الکترونیکس به بازار ایالات متحده و تلاش‌های آن برای توسعه یک نام تجاری ممتاز متمرکز است و نمونه‌های خاصی از یخچال‌ها را برجسته می‌کند که نقش کلیدی در ایجاد وجهه شرکت داشتند. ورود به بزرگترین بازار جهان یک چالش بزرگ است، به ویژه در مقوله ای که بالغ است و شرکت کننده از یک کشور تازه صنعتی شده در آسیا، یعنی کره است. این پرونده نشان می‌دهد که ال‌جی الکترونیکس چگونه تلاش می‌کند تا پس از یک سری تلاش‌های ناموفق قبلی، یک تصویر برند ممتاز در ایالات متحده ایجاد کند. این اجازه می دهد تا در مورد مسائل کلیدی در مورد تمرکز مشتری، ویژگی های سازمانی و همسویی سازمانی در ورود موفقیت آمیز و استقرار خود در یک بازار جدید بحث شود.

این مورد توسط جوزف لاجوس، کاندیدای دکترا (INSEAD)، تحت نظارت آمیتاوا چاتوپادیای، پروفسور بازاریابی-نوآوری و خلاقیت به ریاست لورآل و استاد بازاریابی در INSEAD، و یون جو پارک، مدیر استراتژی بازاریابی نوشته شده است. تیم، بازاریابی لوازم دیجیتال در خارج از کشور، در LG Electronics. نویسندگان از آقای مایکل آن، رئیس و مدیر عامل ستاد آمریکای شمالی تشکر می کنند.

آقای جون جون، رئیس بازاریابی برند آمریکای شمالی؛ آقای تدی وانگ، معاون اجرایی، بازاریابی لوازم دیجیتال در خارج از کشور؛ و آقای Jae-seung Kim، مدیر کل بازاریابی لوازم دیجیتال آمریکای شمالی، برای حمایت و کمک آنها در توسعه این پرونده. این مورد به‌عنوان مبنایی برای بحث کلاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اینکه مدیریت مؤثر یا غیرموثر یک وضعیت اداری را نشان دهد.

یک روز پرجنب‌وجوش ژانویه در شهر نیویورک بود و خیابان‌ها از خوش‌بینی سال نو غوغا می‌کردند. ویترین فروشگاه ها برای فروش سال نو تبلیغاتی را به نمایش گذاشت. ساکنان شهر همچنان امیدوار بودند که به تصمیمات سال نو خود پایبند باشند. همه معتقد بودند که می توانند و در سال آینده بهتر عمل خواهند کرد.

نمایندگی الجی LG


خارج از شهر، در مرکز تحقیق و توسعه لوازم دیجیتال LG Electronics Inc. (LGE) در Englewood Cliffs، نیوجرسی، همان احساس امیدواری در هوا بود. در جشن سال نوی شرکت چند شب قبل، مایکل آن، رئیس و مدیر اجرایی دفتر مرکزی LGE در آمریکای شمالی، هدف بلندپروازانه شرکت لوازم دیجیتال ال‌جی را اعلام کرده بود: افزایش فروش از سطح 230 میلیون دلاری سال 2002 به یک میلیارد دلار.

تا پایان سال 2007، افزایش بیش از چهار برابری در پنج سال. تیم برنامه‌ریزی محصول آمریکای شمالی (NAPP) زمانی را از دست نداده بود تا بفهمد چگونه تصمیم آقای آن را به واقعیت تبدیل می‌کند. اگرچه هدف در ابتدا حیرت انگیز به نظر می رسید، اما تیم حداقل دو چیز به نفع خود داشت. اول، تغییرات سازمانی اخیر در LGE دسترسی آن را به اطلاعات بخش بازاریابی افزایش داده است. در حالی که اطلاعات بازاریابی قبلاً به‌طور غیرمستقیم از طریق مدیران محصول و تیم تحقیق و توسعه به دست می‌آمد، ساختار سازمانی جدید LGE، تیم NAPP را در نقش مرکزی قرار داد و به آن دسترسی مستمر و مستقیم به اطلاعات بخش بازاریابی (به شکل 1 مراجعه کنید) و امیدواریم افزایش داد.

توانایی آن در طراحی محصولات بازارگرا که نیازهای مصرف کننده را برآورده می کند. دوم، اگرچه شرکت لوازم خانگی دیجیتال ال‌جی طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی تولید کرد، اما واضح بود که توانایی آن برای دستیابی به هدف فروش جدید به شدت به عملکردش در بازار یخچال‌های آمریکای شمالی بستگی دارد.

یخچال‌ها یکی از کالاهای کلیدی در بازار بزرگ لوازم خانگی (کالاهای سفید) بودند، زیرا بیشتر به چشم می‌آمدند. چنین دیدی بسیار مهم بود، به ویژه با توجه به گرایش بازار به سمت آشپزخانه های "پروفی". تیم NAPP می‌دانست که ورود به این بازار پرسود می‌تواند فروش زیادی را افزایش دهد. علاوه بر این، دستیابی به قدرت در بازار یخچال آمریکای شمالی می تواند به ال جی ای کمک کند تا توزیع گسترده تری برای سایر کالاهای سفید خود کسب کند. اما تیم باید چه استراتژی محصولی را برای بازار یخچال توصیه کند؟ برخی از اعضا از نوآوری های افزایشی حمایت کردند که می تواند عملکرد خط یخچال فعلی LGE را بهبود بخشد. برخی دیگر استراتژی پرخطرتر را ترجیح دادند.

تیم NAPP اخیراً دریافته بود که Maytag در شرف عرضه یک یخچال 3 در جدید با نام تجاری Sears's Kenmore با یک دوره انحصاری توزیع یک ساله در خرده فروش است. ریسک‌پذیران بر این باور بودند که ال‌جی باید یک مدل رقیب 3 در بسازد که مزیت‌های طراحی را نسبت به مدل Maytag ارائه دهد و طراحی و تولید این مدل جدید در مدت یک سال امکان‌پذیر باشد.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی LG

در کمتر از یک هفته، تیم توصیه‌های خود را به آقای Ahn ارائه می‌کرد، زیرا می‌دانست که طراحی یخچال‌هایشان باید از هدف فروش بلندپروازانه‌ای که او برای شرکت تعیین کرده بود و همچنین دیدگاه گسترده‌تر او برای تبدیل LGE به یکی از محصولات جهان پشتیبانی کند. سه شرکت برتر الکترونیک تا سال 2010. علاوه بر این، آنها می‌دانستند که به عنوان معاون اجرایی سابق شرکت لوازم دیجیتال ال‌جی، آقای Ahn دانش گسترده‌ای در مورد بازار یخچال ایالات متحده داشت و فورا امکان‌سنجی پیشنهادات آنها را ارزیابی خواهد کرد.

LGE بخشی از گروه LG، یک شرکت کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول است. گروه ال‌جی ریشه‌های خود را در سال 1947 دنبال می‌کند، زمانی که این هو کو، صنعت شیمیایی لاک هوی ("شرکت صنعتی شیمیایی خوش شانس") را برای تولید لوازم آرایشی به نام کرم لاک هوی ("کرم خوش شانس") تأسیس کرد.

در سال 1952، Lak Hui شروع به تولید درب های پلاستیکی برای ظروف آرایشی کرد و به زودی به محصولات پلاستیکی دیگر مانند شانه، محفظه صابون، مسواک، ظروف غذاخوری و لوله های پی وی سی متنوع شد. Lak Hui برند خمیردندان خود را در سال 1954 معرفی کرد و به دنبال آن انواع صابون ها و مواد شوینده در سال های بعد عرضه شد. در سال 1958، کو شرکت Goldstar Ltd. را برای ورود به صنعت الکترونیک تأسیس کرد. گلداستار اولین رادیو کره را در سال 1959 تولید کرد و در سال 1962 شروع به صادرات آن به ایالات متحده و هنگ کنگ کرد. این شرکت در ادامه اولین پنکه برقی، تلفن، تلویزیون سیاه و سفید، تهویه مطبوع، آسانسور، پله برقی، ماشین لباسشویی و یخچال را در کره تولید کرد. 10 سال آینده در سال 1978، گلداستار گزارش داد که صادرات انباشته آن از 100 میلیون دلار فراتر رفته است.

به زودی به ایالات متحده گسترش یافت، جایی که یک کارخانه تولیدی در هانتسویل، آلاباما، در سال 1982، یک دفتر تجاری در سانی ویل، کالیفرنیا، در سال 1983، یک مرکز تحقیق و توسعه در امریویل، کالیفرنیا، در سال 1984، و یک تحقیق و پژوهش دوم افتتاح کرد. مرکز توسعه، که همچنین به عنوان دفتر مرکزی شرکت در ایالات متحده، در Englewood Cliffs، نیوجرسی، در سال 1989 خدمت می کرد.

با شروع گلداستار به تولید محصولات محبوب مانند VCR، دوربین های فیلمبرداری، استریو، اجاق های مایکروویو و تلویزیون های رنگی، درآمدهای بازار ایالات متحده به طور پیوسته افزایش یافت. با این حال، مصرف کنندگان آمریکایی گلدستار را یک برند با کیفیت پایین می دانستند. در تلاش برای تضمین هویت سازمانی قوی‌تر و متمایزتر، شرکت مادر Lucky Goldstar که هم Goldstar و هم Lak Hui را کنترل می‌کرد، در سال 1995 نام خود را به LG تغییر داد و Goldstar را به "LG Electronics Inc" تغییر نام داد. یا LGE در آن سال، ال‌جی Zenith، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی آمریکا را خریداری کرد و شروع به فروش محصولات خود با نام تجاری Zenith کرد و دوباره رده قیمت پایین را هدف گرفت. با هدف نفوذ گسترده‌تر به بازار آمریکای شمالی، ال‌جی محصولات الکترونیکی با برند ال‌جی را در سال 2002 در آنجا عرضه کرد و شروع به هدف قرار دادن رده قیمتی برتر کرد.

. LGE چهار واحد تجاری داشت: شرکت ارتباطات سیار، شرکت لوازم دیجیتال، شرکت نمایش دیجیتال و شرکت رسانه دیجیتال. شرکت لوازم خانگی دیجیتال لوازم خانگی از جمله تهویه مطبوع، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و یخچال تولید می کرد. این شرکت تأسیسات تولیدی در چین، هند، کره، مکزیک، تایلند، ترکیه، بریتانیا و ویتنام داشت. در سال 2002، فروش تقریباً 2.3 میلیارد دلار را گزارش کرد که تقریباً 12٪ از کل فروش LGE را تشکیل می داد.

LGE از زمانی که گلداستار اولین رادیو کره را در سال 1959 توسعه داد، روحیه نوآورانه خود را حفظ کرده است. گلداستار در دهه های بعد لیست بلندبالایی از دیگر "اول"ها را در کره ایجاد کرد، از جمله اولین ویفر سیلیکونی کره در سال 1987 و اولین آن. سیستم تلفن همراه CDMA در سال 1995. اخیراً، LGE چندین «اولین‌های جهان» را توسعه داده است، مانند اولین یخچال مجهز به اینترنت در جهان در سال 2000، اولین تلفن همراهی که سطح محتوای الکل خون را در سال 2005 اندازه‌گیری می‌کند، و اولین تلفن 100 اینچی در جهان.

پنل LCD در سال 2006 که در کتاب رکوردهای گینس 2007 ثبت شده است. علاوه بر نوآوری های تکنولوژیکی خود، LGE همیشه تعهد خود را به نوآوری در طراحی حفظ کرده است. گلداستار اولین شرکت کره ای بود که طراحان صنعتی را استخدام کرد (1958)، یک بخش طراحی (1960) تأسیس کرد و یک بخش طراحی مستقل (1970) ایجاد کرد.

در سال 2002، LGE یک مرکز مدیریت طراحی در سراسر جهان را تأسیس کرد و در سال 2006 یک طرح مدیریت طراحی را اعلام کرد، که از طریق آن تلاش کرد تا بر مسائل طراحی از مرحله توسعه اولیه محصول با هدف تغییر اساسی شیوه زندگی مردم از طریق طراحی تمرکز کند. نمونه‌های

تعمیر لباسشویی الجی در تهران


اخیر محصولات LGE با طراحی خلاقانه شامل تلفن همراه LG Chocolate، تهویه مطبوع ArtCool و پروژکتور دیواری است.

LGE استراتژی تجاری خود را به عنوان "نوآوری سریع، رشد سریع" توصیف کرد. نوآوری یکی از چهار ارزشی بود که هویت برند ال‌جی را پایه‌ریزی می‌کرد، که قول می‌داد نوآوری‌های ملموس را برای غنی‌سازی زندگی مشتریانش ارائه کند (به شکل 2 مراجعه کنید).

برای حمایت از نوآوری، LGE نه تنها حدود 3.1 میلیارد دلار را در سال 2005 برای تحقیق و توسعه هزینه کرد، بلکه یک فرآیند نوآوری را نیز اجرا کرد (به شکل 3 مراجعه کنید). این شرکت بیش از 30 مرکز تحقیق و توسعه را در سراسر جهان اداره می کرد، از جمله تأسیسات Englewood Cliffs، که مسئول توسعه محصولات برای بازار آمریکای شمالی بود.

سرمایه گذاری های قابل توجه LGE در تحقیق و توسعه به آن اجازه داد تا زمان چرخه بسیار سریع تر از بسیاری از رقبای خود را حفظ کند. به عنوان مثال، در بازار یخچال‌های آمریکای شمالی، اکثر تولیدکنندگان یک پلت فرم کاملاً جدید را تنها هر پنج تا ده سال یک بار معرفی می‌کنند که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا هزینه‌های توسعه را در یک دوره طولانی پرداخت کنند. در مقابل، LGE قصد داشت در سال 2003 با هدف معرفی یک پلتفرم کاملا جدید حداقل هر سه سال یک بار وارد بازار شود. تمرکز ال‌جی بر نوآوری، یک عامل کلیدی در استراتژی بازار پریمیوم جهانی بود که با راه‌اندازی برند ال‌جی در سال 2002 اتخاذ کرد، دستاوردی که از سوی چندین گروه مصرف‌کننده و انجمن‌های تجاری به رسمیت شناخته شد.

LGE بیشترین تعداد جوایز نوآوری را در نمایشگاه سالانه Consumer Electronics در لاس وگاس در سال 2004 (17 جایزه) و دوباره در سال 2005 (16 جایزه) به دست آورد. بازار یخچال های آمریکای شمالی در سال 2003 بازار یخچال های آمریکای شمالی به سه دسته اصلی تقسیم می شود: یخچال های فشرده، خنک کننده های شراب و نوشیدنی، و یخچال های سایز کامل.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی کلیک کنید.

تعمیر لباسشویی الجیتعمیر ماشین لباسشویی الجیتعمیرات لباسشویی الجیتعمیرات ماشین لباسشویی الجینمایندگی الجی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید