ویرگول
ورودثبت نام
مهدی حسن پور
مهدی حسن پور
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بدون هدف گذاری درست، برنامه ریزی ،تلاش و ایجاد سرمایه اولیه ، هر کاری به شکست خواهد انجامید!!!


بعضی ها فکر شان ابتدا به کار مدنظر معطوف می شود ولی خبر ندارند که هر کاری سرمایه کافی لازم دارد و یک کلام بدون سرمایه شما هرگز نخواهید توانست کاری انجام دهید ، پس رویا نبافید و فقط آرزو کنید و تلاش کنید تا سرمایه لازم را بدست آورید ، چون بدون سرمایه فکر شما به هیچ عنوان عملی نخواهد شد!!!عملی شدن کار ها برنامه ریزی مشخص و هدفمند ،تلاش ،و تهیه سرمایه لازم دارند و نه هیچ چیز دیگری پس بدون برنامه و تلاش و سرمایه اولیه هیچ کاری نکنید !! چون فقط وقت خود را هدر خواهید داد.

شرح کوتاه شروع یک اشتغال
با سلام من لیسانس معماری هستم و در زمینه مدل سازی سه بعدی و رندرینگ و نقشه کشی معماری و آموزش معماری فعالیت میکنم و در زمینه برنامه نویسی تحقیق میکنم و آموزش حرفه ای ارائه میکنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید