ویرگول
ورودثبت نام
مهدی جلالی
مهدی جلالی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ایتالیا / کشوری که دانشجو های زیادی رو داره جذب میکنه

ایتالیا
ایتالیا

ایتالیا ....

کشوری که با بورسیه استانی ( نزدیک 5200 یورو ) ، تونسته دانشجو های زیادی رو از سراسر دنیا جذب کنه . همین هم باعث شده منم به این کشور فکر کنم و توی لیست کشورهایی که مد نظر دارم قرارش بدم . هر چند کانادا هدف اولمه ولی میشه از ایتالیا به عنوان یه پل استفاده کرد .

وقتی حرف از مهاجرت میشه ، کانادا و آمریکا جزو اولین مقاصدی هستن که اکثرا بهش فکر میکنن . منم جزو همون افراد هستم که شاید تحت تاثیر تبلیغات و یا ویژگی های خاصی که این دو کشور دارن قرار گرفتم . از سرمای کانادا که بگذریم ، میشه صفات ویژه ای پیدا کرد که باعث بشه جذب این کشور بشم .

خلاصه بگذریم .....

من یه فایل آماده کردم که داخلش نتیجه سرچ هایی که درمورد ایتالیا و بروسیه استانیش انجام دادم رو نوشتم و به صورت پی دی اف در آوردم . توی این فایل درمورد بهترین شهر های ایتالیا ، دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علومه و مدارکی که باید آماده کنید نوشتم . امیدوارم که بتونه کمکتون کنه تا بتونید به نتیجه ای که مد نظر دارید برسید .



https://uploadb.me/direct/3945qz7w6l9k/ایتالیا Italy.pdf.html


از طریق این لینک میتونید فایل رو دانلود کنید


ایتالیابورس استانیبورسیهبورسیه تحصیلیتحصیل در ایتالیا
دانشجوی زبان انگلیسی - تدوینگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید