ویرگول
ورودثبت نام
مهدی مرتضوی
مهدی مرتضوی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ایده کسب و کاری: عروسک دخترکش بساز!

عکس تزیینی است و ارتباطی با پیج یاد شده ندارد.
عکس تزیینی است و ارتباطی با پیج یاد شده ندارد.


https://castbox.fm/episode/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%3A-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DA%A9-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B4-%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2!-id3452645-id347643523?utm_source=website&utm_medium=dlink&utm_campaign=web_share&utm_content=%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%20%D9%88%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%3A%20%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DA%A9%20%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B4%20%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2!-CastBox_FM

چند وقت پیش، تو اینستاگرام به دنبال هدیه ای برای همسرم بودم که با پیجی روبرو شدم که تو بیوش نوشته بود موجودی تموم شد!!!

کنجکاو شدم ببینم چی داره برای همین رفتم نمونه کارهاشو دیدم. خدای من ☺️ عروسک های کوچولویی که تا به حال شبیه شون رو ندیده بودم خیلی گوگولی بودن. با کیفیت بالایی روی یه زمینه خیلی شیک و ساده ازشون عکس گرفته بودن. من که پسر بودم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم کامنت ها رو که خوندم دخترا داشتن خودشونو میکشتن یکی بخرن و هی میگفتن«کی موجود میشه؟»!!


ساخت عروسک و لوازم تزیینی ایده جدیدی نیست ولی منظورم هر عروسکی نیست. گاهی اوقات ساخته هایی رو می بینیم که خیلی حرفه ای درست شدن. اینقدر باکیفیت که شک میکنیم به تهش نگاه میکنیم اگه ساخت آمریکا باشه ذوق کنیم. اما این ساخته ها ساخته دست همین آدمای دوروبر مون هستن. اینقدر با عشق کار میکنن که خروجی کارشون مارو شگفت زده میکنه.


شبیه فرق غذای مامان پز و غذای رستوران پزه. رستوران یه چیزی درست میکنه که بفروشه ولی مامان یه غذایی درست میکنه که هم مقوی باشه هم خوشمزه که بچه هاش رشد کنن.


میبینین؟ به هر دو خروجی میگن غذا ولی نه هدف شون یکیه نه فرآیند و نه خروجی!!


ایده من ساخت عروسک هاییه که باکیفیت هستن. خلاقانه هستن. یه سبک خاصی هستن. یه پیجی رو می دیدم عکس افراد رو میگرفت و از روی عکسشون عروسک شونو می‌ساخت! خلاق باشید سبک خودتو ارائه بدین.


ساختن این عروسک ها نیازی به تحصیلات دانشگاهی نداره. از روی ویدیو های آموزشی یوتیوب میتونین یاد بگیرین و بسازینشون. نیازی به سرمایه زیادی هم نداره. خیلی راحت تو اینستاگرام یا سایر فروشگاه ها میتونین بفروشینش. به خودتون ایمان داشته باشین و همین امروز شروع کنین?

یادتون نره موفقیت یه شبه به دست نمیاد. شاید چند سال طول بکشه که کارهاتون به کیفیتی که گفتم برسه ولی اگه کارتون رو عاشقانه انجام بدین و زود ناامید نشین حتما به همچین جایگاهی میرسین.

عروسککسب و کارایدهشروع کنپیج
طراح محصول با تمرکز روی بهینه سازی نرخ تبدیل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید