ویرگول
ورودثبت نام
ساناز رحیمی
ساناز رحیمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شیرآلات شودر با تخفیف 45% وقیمت کارخانه

محصولات شودر بسیار فوق العاده هستند. جوری که در تمامی پروژه هام ازش استفاده میکنم . ضمانت و گارانتی محصول دارن و تحت لیسانس کشور سوئیس است . به همین خاطر همیشه سعی میکنم در بسیاری از مواقع از محصولات و شیرآلات شودر استفاده کنم.

سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم درباره برند شودر باهاتون صحبت کنم . بنده یک بساز بفروش هستم و خیلی از پروژه های ساختمانیم سعی میکنم از محصولاتی استفاده کنم که علاوه بر صرفه اقتصادی از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

تجربه من در زمینه شیرآلات شودر بسیار شگفت انگیز بود توی یکی از پروژه هام که 700 تا شیر دوش بود به نوعی ضربه خورده بودند. که با مشاوره شودر توانستیم با کمترین هزینه آنهارا تعویض کنیم و این یک تجربه شیرین از شیرآلات شودر بود.

اگر قصد خرید محصولات و شیرآلات شودر را دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید.

https://felorasteel.com/product-category/valves/shouder-valves/

شیرآلات ساختمانی شودر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید