ویرگول
ورودثبت نام
ساناز رحیمی
ساناز رحیمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شیرآلات KWC رو به قیمت کارخانه بگیر

سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم درباره برند KWC باهاتون صحبت کنم . بنده یک بساز بفروش هستم و خیلی از پروژه های ساختمانیم سعی میکنم از محصولاتی استفاده کنم که علاوه بر صرفه اقتصادی از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

محصولات KWC بسیار فوق العاده هستند. جوری که در تمامی پروژه هام ازش استفاده میکنم . ضمانت و گارانتی محصول دارن و تحت لیسانس کشور سوئیس است . به همین خاطر همیشه سعی میکنم در بسیاری از مواقع از محصولات و شیرآلات KWC استفاده کنم.

تجربه من در زمینه شیرآلات KWC بسیار شگفت انگیز بود توی یکی از پروژه هام که 700 تا شیر دوش بود به نوعی ضربه خورده بودند. که با مشاوره KWC توانستیم با کمترین هزینه آنهارا تعویض کنیم و این یک تجربه شیرین از شیرآلات KWC بود.


اگر قصد خرید محصولات و شیرآلات kwc را دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید.

https://felorasteel.com/product-category/valves/kwc-valves/

kwc
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید