ویرگول
ورودثبت نام
mahdisaii
mahdisaii
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

روزی که شخصی به دنیا آمد...



آن روز هم مانند بسیار روز های دیگر

شخصی به دنیا آمد

شخصی به دنیا آمد

...

و شخصی رفت...

آمدن من در بین این اشخاص...؟!!


□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■


روز تولد در کل معنای خاصی نداره برام نه اینکه روز بیخودی باشه‌ها، نه.

فکر میکنم اومدن من ( یه "من" دیگه بین این همه من که رفت و آمد اکثرشونم به جز دایره روابطشون با بقیه، تو چرخ چرخون هستی تاثیر خاصی نداره. ) خیلی چیز خاصی برا جشن و تبریک و اینجور چیزا نیست.( البته نباید منکر این شد که ما چقدر روی دنیای کوچیک خودمون و اطرافیانمون تاثیر گزاریم در کل حرفم بالاتر از اینا بود. اومدن رفتن ما از اون دنیایی که من الان بهش فک میکنم چیزی کم یا زیاد نمیکنه حقیقتا).

و البته که با همه اینا بازم تبریکه رو میگم...

خیلی خیلی از هدفم دور شدم میدونم ولی حرفم این بود که من معنای واقعی این روزو به حس خوب خودمون میدونم. دقیقا به حس خوب خودمون، نه حس شادیه روز تولد،

حس خوب به یاد موندن

حس خوب روز تولد به جشنی که میگیری یا کادو‌هایی که میگیری یا حتی استوریایم که دوستات یا بقیه میذارن نیست

حس خوبو همون تبریک ساده میده

ساده‌است ( درکل دو کلمه‌اس چون?)

"تولدت مبارک"

یذره بیشتر بهش نگاه کنی یه " به یادت بودم" خاصی هست

یه " حواسم بود امروز تولدته"

یه " برام مهم بود ک بدونی به یادتم"

و حالا بستگی به خودت یا شخصی که اون تبریکو میفرسته داره دیگه

میتونه بینهایت جمله قشنگ داشته باشه

که بنظرم این جمله‌ها هستن که این روزو خاص میکنن


○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●


از اون بحث که بگذریم

این روز میتونه یه انگیره باشه

نه یه انگیزه و برنامه ریزی واسه انجام یه کار شاق

نه بابا !

یه انگیزه یا یه بهانه برای فکر کردن

به خودمون

که یه سال گذشت

یه سال کم نیستا !

یه سال ینی یه دنیا خاطره

یه دنیا اتفاقای بزرگ و کوچیک یا عجیب غریب

یه سال ینی یه دنیا غم و گریه

یه دنیا خنده و شادی و حال خوب

ینی به اندازه‌ی یه عمر تصمیم گیری

فکر کنیم یه سال که گذشت

یه سال‌ بزرگتر شدیم و صادقانه بخوام بگم یه سال هم به پیری نزدیک‌تر شدیم :/

فکر کنیم که باید چجور تصمیمایی بگیریم

فکر کنیم اتفاقاتو چجوری پشت سر بذاریم

فکر کنیم چجوری رفتار کنیم که با یسری چیزا رو‌به‌رو نشیم

چجور خاطره هایی میخوایم بسازیم ( مهم تر، فکر کنیم با کیا میخوایم خاطره بسازیم)

قراره چیا حالمونو خوب کنه

به چه چیزایی قراره اجازه بدیم مقصر حال بدمون بشن

به خودمون فکر کنیم ( و قاعدتا هرکس یجور به خودش فکر میکنه...)

و...


خلاصه روز تولد از اون روزاست که از این مدل انگیزه‌ها بهت میده و یه حس متفاوت داره با بقیه روزای سال( چه بخوای چه نخوای)


روز تولد من که گذشت

امیدوارم روز تولدامون فقط‌ نشه روز جشن و کادو و کیک و شمع و اینا

بشه پر از حسا و فکرای ناب ...



روز تولدانگیزهحس خوب
What is Wrong with me?!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید