ویرگول
ورودثبت نام
Mahdis
Mahdis
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مانهوا ملکه رها شده


سلام دوستای عزیزم

من مهدیسم و دوست دارم اینجا از چیزایی که میخونم و میبینم بنویسم و با بقیه شیر کنم تا اوناهم لذت ببرن.?

اگر از معرفی ها و…خوشتون اومد خوشحال میشم فیدبک بدین?


خب اولین مانهوایی که خودم خواندم و معرفیش میکنم ملکه رها شدست.

با نام انگلیسیAbandoned empress .

ژانر این مانهوا عاشقانه ، درام، شوجو، فانتزی و تناسخ هست که بنظرم برای علاقه مندای این سبک می‌تونه جذاب باشه.

و کاپل خیلی جذابی داره که چشماتون با دیدنشون قلبی میشه??

خلاصه داستان:

آریستیا یا مونیک فرزند پیش‌گویی بود و برای همراهی امپرانور آینده پرورش داده شد… تا اینکه دیگه نبود. وقتی فرزند پیش‌گویی واقعی توی کاخ پیداش شد، آریستیا بلافاصله هم از طرف نامزدش و هم از طرف کشور دور انداخته شد و مجبور شد تماشا کنه که عشق، آینده و تاج‌وتختی که قرار بود برای اون باشه به جی‌ایون داده میشه. پاداشش برای عمری فرمانبرداری فقط مرگ بود… یا شاید، فرصت دوباره‌ای برای زندگی! وقتی آریستیا دوباره‌ توی بدن 10 سالگیش بیدار میشه تصمیم می‌گیره هرطوری که شده از بند پیش‌گویی فرار کنه. این بار سرنوشتش رو خودش می‌نویسه!


سال انتشار:2017

وضعیت انتشار:این مانهو‌ا کامل شده و به فارسی ترجمه شده

تعداد چپتر:145


خب از نظر شخصیم خیلی آرت قوی ای داشت داستان میتونست برا شخصیت های فرعی هم بهتر پیش بره

اما در کل پایان خوبی داشت?

میتونین این مانهوا رو از چنل تلگرامی آمی دانلود بخونین لینک و در ادامه براتون میذارم.

https://t.me/+ZfxOooAlflo0M2Fk


مانهوابهترین مانهوا ها5 تا از بهترین مانهوا هاملکه رها شدهفانتزی
علاقه مند به فلسفه،حافظ، سریال ها ، فیلم ها …متعلق به دور ها✨
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید