ویرگول
ورودثبت نام
Reza Sadati
Reza Sadati
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

داروساز، مغزپژوه و معلم دانشگاه

من اول از همه یک داروسازم . بعدش دانشجوی دکترای نوروساینسم. و با توجه به این دو رشته، درس های مختلفی رو تدریس می کنم . از درس دارو شناسی برای بچه های پرستاری و مامایی تا نوروفیزیولوژی برای بچه های گفتاردرمانی و همچنین اطلاعات دارویی برای افرادی که میخوان تکنسین داروخانه بشن. حتی فن بیان و مدیریت ترس از سخنرانی و ارائه . کلا آموزش رو دوس دارم . میدونم "معلم" کلمه سنگینیه و خیلی مسئولیت داره اما دوس دارم درجهتش تلاش کنم و خودم را تا حدی "معلم" میدونم . معلم دانشگاه! اینجا از کلاس های درس می نویسم . از تجربیاتی که به دست آوردم و هنوز در حال بدست آوردنش هستم . از دانشجوها . از کلاس داری و ارتباط با بچه ها. بچه های مهربون و بازیگوش و زمخت و ...

پدرام پربها، دوستم، ویرگول رو بهم معرفی کرد .


داروسازنوروساینسمعلمدانشگاهدانشجو
داروساز، دانشجوی دکترای نوروساینس و معلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید