ویرگول
ورودثبت نام
مهدی یار امیرآبادی
مهدی یار امیرآبادی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

با تلگرام بازی کن!!

سلام ؛

بزار یکم مقدمه چینی کنم!

خب ما این روزا خیلی با اینترنت و به قولی فضای مجازی سروکار داریم و امکان نداره روزی یکبار به پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی سر نزنیم...


تلگرام یکی از بهترین پیامرسان ها که نه به جرات میشه گفت بهترین پیام رسان دنیاست!

این پلتفرم بسیار طرفدار و کاربر داره که اینها به سبب امکانات خوبشه...

امکاناتی مثل:

  • ایجاد کانال و گروه رایگان
  • ربات های کاربردی
  • سرعت بسیار بالا
  • و....


خب امروز میخوام قابلیت بازی در تلگرام رو بهتون معرفی کنم!

این قابلیت درون اپ تلگرام نیست و داخل مرورگر اجرا میشه که عمده بازی ها در سایت www.gamee.com اجرا میشن...

خب میتونید به این سایت مراجعه کنید و بازی کنید و تیکت جمع کنید و شانستون رو برای بردن جک پات بیشتر کنید!


اما یه سری بازی جذاب دیگه هم هستن که توسط کاربرای خلاق تلگرام ساخته شدن! من میخوام در لیستی بهترین ربات های ارائه بازی رو معرفی کنم و بعدا لیست بهترین بازی ها...


بهترین ربات های بازی:

• @GameBot

• @Gamee

• @MinrooBot

• @WerewolfBot

• @inlinegamesBot

• @EpickingBot

• @Dotspuzzle_Bot

• @ArenaGameTelegramBot

• @GamesHDBot

• @ludeiBot

• @AwesomeBot

• @ChessBot

• @PokerBot

• @GameOfThronesGameBot

• @ForagamesBot

• @MicrogamesBot

• @SenjadBot

• @MeduzaGameBot

• @OxBot

• @IdleTownBot

• @WinigamesBot

• @Akina_Bot


شما میتونید کل لیست یا هرکدوم رو که میخواین کپی کنید و در تلگرام برای خودتون بفرستید،سپس رو لینک ها کلیک و وارد شهر بازی تلگرام بشید...





مهدی یار امیرآبادی

تلگرامبازیgametelegramegamee
خب طبق معمول سلام!من قاعدتا می نویسم اما درباره چی رو خودمم هنوز به نتیجه نرسیدم؛بزار یه جورد دیگه بگم من درباره هرچیزی که بدونم می نویسم!از بگیر تا صنعت تکنولوژی!خب بعضی وقتا تضاد زیباست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید