ویرگول
ورودثبت نام
Mahdiyar Ferdowsi
Mahdiyar Ferdowsi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

:) انگیزشی

سلام ، واقعا که اسب عجب حیوانی نجیبیه

عکس بنده(مهدیار فردوسی و اقا بیژو)

این اسب زیبایی که در تصویر میبینید در بغل بنده اسمشون بیژو هست ، یک اسبی که هر وقت باهاش میپرم شش دانگ بودن و کامل بودنشو حس میکنم ، یه اسبی که هیچوقت هیچوقت و هیچوقت سعی نکرده خودنمایی کنه و همیشه توی مسابقات مختلف بدون ناز و ادا و جلب توجه کاره خودشو میکنه ....

میخواستم بگم این اسب به من طی این ۲ سالی که به صورت حرفه ای سوارکاری میکنم بهم فهموند هیچوقت نمیخواد برای اینکه بهترین باشیم حتما خودنمایی بکنیم ...

خیلی ممنون از استاد همایون وجدانی عزیز که به من در شناخت و روانشناسی اسب ها کمک کردن ، سپاسگذارم ...

سوارکاریاسبمهدیار فردوسیسمپاد
مهدیار فردوسی هستم . دانش اموز مدارس سمپاد و قصد دارم در این وبلاگ سطح علمی خودم و شما را بالا ببرم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید