ویرگول
ورودثبت نام
Mahdiyehpaydar
Mahdiyehpaydar
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کریستین و کید

#کریستین_و_کید
#هوشنگ_گلشیری

"داستان خداوندگاری است که به گناه مخلوقاتش آلوده می‌شود."
دونن‌دن آغلاییرام هوشنگ. نئجه بو ناغیلی آغلاییب یازمیسان؟ گؤره‌سن تانری دا بیزی یاراداندا سئوگینین یوکسکلیییندن آغلاییب؟ آغلاماسا ایدی بو قدر گؤزل یاراتمازدی. من هله ده سوچ‌لاریمی سئویرم هوشنگ. هئچ بیر قوتسال آتانین اؤنونده اعتراف ائتمک ایسته‌میرم... پدر مقدسین اوریی دولسا اعترافینی دینله‌ین بیریسی وار هوشنگ؟ من هله ده سئویشیب سونوندا سئوگی یوکونون آغیرلیغی آلتیندا آغلاماغی سئویرم هوشنگ. هله ده بئینیمده گونده مین نفر یارادیرام بلکه بیری من دئین اولا، من سئون اولا منی سئون اولا. اونلارین یئرینه آغلاییب گولوب سئویشیب اؤلورم. داها او ناغیلدا او قالیبده او جاندا او گووده‌ده دیریلمیرم آما گئجه گوندوز ایچیمده آغلاییرام. نییه سئودیییم دونیانی هله یارادا بیلمیرم؟ سئودیییم ناغیلی یازا بیلمیرم؟ بلکه آز آغلاییرام هوشنگ؟ یوخ؟ کور اولسام داها یازا بیلمه‌سم... بیلیرم کور اولسام دا یازاجاغام. یازا یازا دا، یازمامیشدان اؤنجه یازاندان سونرا دا آغلایاجاغام هوشنگ. منیم ده کور گؤزلریمدن بیر ناغیل یازارسان اوندا؟ منیم باخیشیمدان باخیب منیم یوخ سئوگیلیمی سئوه بیلرسن هوشنگ؟ نه قدر ده چیرکین اولورسا؟ یوخ کیپریک‌لرینه وورولوب سئوگیدن احیا گئجه‌‌لری اویاق قالیب آغلایارسان؟ تانرییا یالوارارسان کور اولسان دا او یاراتماغی بیرینی سنه باغیشلاییب آغلادیغین ناغیل‌لاردا سنین سئوگیلینی سئوگیلیسینه یئتیریب اونلاری خوشبخت ائله‌سین؟ سنین گؤز یاشلاران باخمایاراق اونو قارغیماسین؟ عؤمرونو غصه‌ كدرله دولدورماسین؟ یارانمامیش سئوگیلین سنه مین یول خیانت ائتسه ده؟
"گفت: تو چی؟ تو هم با هر کس بخواهی بخوابی می‌گویی: دوستت دارم."
"وقتی می‌خواستم صورتت را نوازش کنم یک دفعه خشکت زد. پشیمان شدی حتما که چرا گذاشته‌ای به اینجاها بکشد. شاید هم قبلا فکر نمی‌کردی که این‌قدر آسان بشود با یکی بازی کرد."

#مهدیه_پایدار

کتابکریستین و کیدهوشنگ گلشیریضد رمانرمان نو فرانسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید