ویرگول
ورودثبت نام
ش مثل شكلات
ش مثل شكلات
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

انواع شكلات

شما مي دونيد چندنوع شكلات داريم؟

خيلي ها وقتي مي خوان به من سفارش شكلات بدن ميگن من شكلات شيري از اون سفيدا مي خوام كه اشتباه است.

ما ٣نوع بيس شكلات داريم

شكلات تلخ كه تيره رنگ است

شكلات شيري كه قهوه اي روشن است

شكلات سفيد كه سفيدرنگ است

شكلات شيري بخاطر اينكه در آن شير خشك و پودر كاكائو دارد هم رنگش قهوه اي روشن و چون شير خشكش نسبت به شكلات تلخ بيشتره طعم شيري دارد

پس يادمون باشه شكلات شيري سفيد نيست

شكلات سفيد به هيچ عنوان پودر كاكائو ندارد و فقط از كره كاكائو و شير خشك و شكر و….. درست

ميشه و چون پودر كاكائو ندارد رنگش سفيد است

البته در حال حاضر شكلات وگان و شكلات بدون گلتون هم توليد مي شود.

اين هم شناخت انواع شكلات

راستي بهتون نگفتم ،همه اين عكسهايي كه ميزارم خودم گرفتم

بخش شكلاتسازي يك عشق بخش چيدمان و عكاسي يك عشق ديگر است اونم بخاطر سابقه كار طراحيم صحنمه فكنم

به من بگيد ديگه چي دوست داريد راجع به شكلات بدونيد




انواع شكلاتساخت شكلاتمشاغل خانگيكار آفرينيغذا
من مهنوش هستم طراح صحنه و لباس فيلم بودم و حالا شكلاتساز شدم بعد از٢٠سال سابقه كار در فيلم،
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید