ویرگول
ورودثبت نام
معلمانه
معلمانه
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چطور معلم شويم ؟ قسمت اول

سلام به همه

شايد عنواني كه انتخاب كردم براتون عجيب باشه، اصلا كسي دلش ميخواد معلم بشه ؟ معلمي شغل خوبيه ؟ ميشه به نون و نوايي رسيد ؟ همه ي اين سوالا شايد توي ذهن همه اومده باشه، اين كه آموزش دهنده باشيم يا آموزش بيننده، فرد به فرد فرق ميكنه، اما من به عنوان يه فردي كه چندين سال از عمرش رو فقط آموزش بيننده بوده دلم ميخواست آموزش دهنده بودن رو هم تجربه كنم و براي همين معلم شدم، بزاريد از خودم بگم، يه دانش آموز زرنگ دبيرستاني كه وارد هنرستان فني و حرفه اي شد !!! همه با تعجب ميگفتن تو چرا نرفتي رياضي يا تجربي ؟ هنرستان جاي بچه هاي تنبله !!! اما من تصميمم رو گرفته بودم، هنرجوي رشته كامپيوتر شدم توي هنرستان، اون زمان هنرستان ها دوساله بودن، دو سال كامپيوتر خوندم و بعدش هم توي كنكور كارداني شركت كردم و آموزشكده فني و حرفه اي قبول شدم، و بعدش هم كارشناسي و در آخر شدم يه مهندس نرم افزار ...

خب حالا از معلم شدن بگم... آموزش و پرورش از دو طريق اقدام به جذب معلم ميكنه، يكي از طريق كنكور سراسري و دانشجوي دانشگاه فرهنگيان و تربيت دبير شهد رجايي ( براي بچه هايي هست كه رشته هاي فني رو ميخوان آموزش بدن يا همون هنرآموز رشته هاي فني ) و روش ديگه استخدام از طريق آزمون استخدامي هست با عنوان استخدام ماده 28 ، اما اين استخدام ماده 28 چيه ؟ ميگم براتون

آموزش و پرورش ميتونه فارغ التحصيلان ساير دانشگاه ها رو از طريق آزمون استخدامي كه برگذار ميكه جذب كنه، به كل اين فرآيند ميگن استخدام ماده 28 ...

خب بقيه داستان بمونه براي قسمت بعد ... موفق باشيد

معلممعلمانهمعلميآموزشاستخدام
یه مهندس معلم ! شاید براتون عجیب باشه، بیشتر توضیح میدم، مهندسی نرم افزار کامپیوتر خوندم و الان دو ساله که در شغل شریف معلمی در خدمت بچه های این سرزمینم ! بهم میگن " هنرآموز کامیوتر " !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید