ویرگول
ورودثبت نام
مهناز افچنگی
مهناز افچنگی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش اقتصاد کنکور رایگان

موفق شدن در کنکور سراسری و رتبه برتر شدن آرزو و خواسته خیلی از دانش آموزان عزیزمون هست که سالها زحمت کشیدند درس خوندن و زمان های طلایی عمرشون رو در مدرسه گذروندن به امید داشتن آینده ی بهتر به امید ورود به دانشگاه های معتبر و در نهایت رسیدن به شغل دلخواه و درآمد دلخواه

اما ظرفیت رشته های برتر طوری هست که تمامی دانش آموزان نمی تونن وارد بشن و این موضوع موجب بوجود اومدن رقابت سختی به اسم کنکور میشه اما مطمئنا همه در کنکور موفق نمیشن تنها کسایی میتونن در کنکور این رقابت سخت موفق بشن که از قبل خودشون رو آماده کردند با برنامه‌ریزی درست و درس خوندن اصولی چیزی که شمارو از بقیه متمایز کنه این حرف شاید این ذهنیت رو در شما بوجود بیاره که باید ساعتها بدون استراحت تفریح یا حتی نفس کشیدن درس بخونید ممکن اینطور باشه اما با وجود درس خوندن سخت و طاقت فرسا بازم بعضی ها موفق نمیش چرا؟ چون روش درس خوندن صحیح رو بلد نیستن من مهنازافچنگی مدرس درس اقتصاد کنکور هستم درسی که شاید برای دانش آموزان چالش برانگیز باشه با با تکنیک هایی که توی دوره آموزشی خودم ارائه میدم این اطمینان رو بهت میدم که با یاد گرفتن اصولی میتونی جزء کسانی باشی که اقتصاد رو با درصد بالا توی کنکور بزنی دوره های رایگان و غیر رایگان که در سایت eghtesadafchangi.ir قراردادم

وهرهفته توی پیج اینستاگرام خودم تست های چالشی کنکور رو به راحت ترین روش ممکن بصورت رایگان حل میکنم و آموزشش رو برات میذارم @eghtesadafchangi.ir که با دنبال کردنش راحت میتونی 20درصد کنکور رو جواب بدی سایت ما و پیج مارو فالو کن به دوستای کنکوری خودت معرفی کن تا از ما هدیه همراهی بگیری همراهتیم تا کنکور

دانش آموزانکنکوراقتصاد کنکورکنکورانسانیآموزش اقتصاد
مدرس اقتصاد کنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید