ویرگول
ورودثبت نام
مهناز
مهناز
خواندن ۷ دقیقه·۲ سال پیش

3 شرکت برتر نخ و نقشه تابلو فرش ایران

در این مقاله قصد دارم که تجربه شخصی خودم رو در رابطه با خرید از سایت های آنلاین نخ و نقشه تابلو فرش با شما در میان بگذارم . یکم در رابطه با خودم برای شما توضیح بدم اسم من مهناز و متولد استان تهران هستم و از سال ۱۳۹۱ بافت فرش و تابلو فرش رو یاد گرفتم و عاشق بافت فرش و تابلو فرش و صد البته نوشتن هستم و اقدام به بافت تابلو فرش از سال ۱۳۹۲ کردم. در طول این سالها اقدام به بافت چندین تابلو فرش کردم و اکثر اونا رو بعد از بافت به فروش رسوندم و تعدادیش رو هم برای خودم برداشتم . همونطور که میدونین برای بافت تابلو فرش باید در ابتدا نخ و نقشه اون رو تهیه کنین. در ابتدا که من با بافت تابلو فرش آشنایی زیادی نداشتم معمولاً از شهر خودم و از بازار اقدام به خرید نخ و نقشه تابلو فرش می کردم. اما پس از بافت چند تا تابلو فرش و به خاطر اینکه فروشگاهی که در شهر ما وجود داشت همیشه تعداد محدودی طرح نخ و نقشه تابلو فرش تو انبار خودش داشت، منم به خاطر همین مجبور شدم که برای خرید نخ و نقشه تابلو فرش به سایت های فروش اینترنتی نخ و نقشه مراجعه کنم و از اون ها خرید کنم

در طول این سالها از سایت های نخ و نقشه تابلو فرش مختلف که میتونم به جرات بگم از همه ی سایت های معروف، قدیمی و جدید اقدام به خرید کردم و تجربه های متفاوتی رو از هر کدام از این شرکت ها داشتم. یکی از مشکلاتی که اغلب بافنده های مبتدی و اون کسایی که میخوان شروع به بافت تابلو فرش کنند این هست که از لوازم و مصالح بافت فرش و مخصوصا نخ و نقشه زیاد سر در نمیارن و به همین خاطر نمیدونن که باید نخ و نقشه تابلو فرش رو از کجا و چطوری تهیه کنند به همین خاطر منم این مقاله رو برای شما دوستان گلم نوشتم تا شما رو با بهترین سایت های خرید نخ و نقشه تابلو فرشی که در کشورمون وجود دارن آشنا کنم. باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنم که من تا به حال از شرکت های مختلفی اقدام به خرید نخ و نقشه تابلو فرش کردم و در این پست قصد دارم که سه تا از بهترین سایت های فروش نخ و نقشه تابلو فرش رو خدمت شما دوستان عزیزم معرفی کنم. شاید براتون این سوال پیش اومده باشه که تفاوت بین سایت های مختلف فروش نخ نقشه تابلو فرش چیه و چه عواملی باعث میشه که یک شرکت و سایت از دیگر سایت ها عملکرد بهتری داشته باشه. طبق تجربه من و طبق خریدهایی که تو این چند سال از سایت های مختلف داشتم باید بگم که تفاوت اصلی که بین سایت های مختلف فروش نخ و نقشه وجود داره در اولین مرحله اینه که متاسفانه بعضی از شرکت ها کیفیت نخ و نقشه ای که میفروشن خیلی پایینه و از نخ های مرینوس و ابریشم خیلی بی کیفیت استفاده می کنند و شما بعد از اینکه تابلو فرش رو میبافین متوجه میشین که ظاهر تابلو فرش درخشندگی و زیبایی لازم رو نداره و به اصطلاح تابلو فرش کدره و کیفیت بالایی نداره.

مورد مهم بعدی در مورد سایت های فروش نخ و نقشه این است که بعضی از سایت ها با قیمت بسیار بالایی نخ و نقشه تابلو فرش رو میفروشن و این باعث میشه که ما مشتری ها خیلی ضرر کنیم. البته اینه هم بگم که خرید نخ و نقشه ارزون رو هم توصیه نمیکنم چون همیشه یه مشکلی دارن که قیمتشون هم ارزون در میاد (ماجرای پول و آش). مورد بعدی هم خدمات پس از فروش این شرکت هاست و بعضی از سایت های نخ و نقشه بعد از اینکه محصول خودشونو به مشتری می فروشن هیچگونه خدمات پس از فروشی به مشتریان خودشون ارائه نمیدن به طور مثال وقتی شما با کسری مواجه میشین این شرکتها هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با تامین نخ کم اومده به عهده نمی گیرن و شما میمونین با نخ تموم شده و تابلو فرش نصفه و نیمه خودتون که باید نخ تموم شده رو از بازار و به سختی تهیه کنین و یا اینکه اگر مورد و اشکالی در نخ و نقشه باشه یا شما سوالی داشته باشین به هیچ وجه پاسخگوی زنگ های شما نیستن. حالا در ادامه می خوام سه سایت برتر فروش نخ و نقشه تابلو فرش و خدمت شما دوستان عزیز (طبق تجربه خودم) معرفی کنم. بخش معرفی هر شرکت رو از سایتشون برداشتم و در انتها تجربه خریدم رو از هرکدومشون خدمت شما توضیح دادم.

نخ و نقشه پارسین فرش

معرفی شرکت: نخ و نقشه پارسین فرش مجموعه ای کارآمد از متخصصین عرصه تابلو فرش و فرش دستباف است که سابقه چندین ساله را در این زمینه دارا بوده و به تازگی عرضه اینترنتی محصولات و خدمات خود را آغاز کرده است. حوزه تابلو فرش و فرش دستباف به دلیل تخصصی بودن و نا آشنایی اکثریت جامعه با قواعد این حوزه همواره محلی برای سودجویی های پنهان و کلان بوده است. مجموعه پارسین فرش با گرد هم آوردن متخصصین این حوزه در کنار متخصصین حوزه تجارت آنلاین بر آن است تا با ارائه اطلاعات و افزایش دانش تخصصی مشتریان شما را در انتخاب صحیح در این حوزه یاری نماید.

تجربه خرید خودم: میتونم بگم یکی از بهترین تجربه های خرید خودم رو از این سایت داشتم. نخ و نقشه با نخ های بسیار با کیفیت و با جنس بسیار عالی و رنگ های درخشان و شاد. پشتیبانیشون بسیار خوب و عالی و در اکثرا اوقات با خوش رویی به سوالات جواب میدن و ارسال رایگان به همه ایران دارن و خرید از این مجموعه رو به همه توصیه میکنم.

نخ و نقشه آذری فرش

معرفی شرکت: شرکت آذری فرش تبریز، شرکتی واقع در شهر سردرود تبریز می باشد که ارائه دهنده خدمات در حوزه فرش و تابلو فرش است که برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرد. این شرکت در طول فعالیت بیش از یک دهه‌‌ای خود توانسته است که گام های مثبت و مهمی را در هنر-صنعت فرش و تابلو فرش انجام دهد. در آغاز دهه‌ی ۹۰، شرکت آذری فرش تبریز، با تولید نخ و نقشه تابلو فرش شروع به ارایه خدمات خود کرد. تقریبا در همان دوران بود که شرکت ما توانست خود را در زمره‌ی اولین تولید کنندگانی قرار دهد که در زمینه‌ی فروش نخ و نقشه تابلو فرش به صورت آنلاین فعالیت می کرد.

شرکت آذری فرش تبریز در طول فعالیت حرفه ای خود، توانست با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک اعتماد کامل مشتریان خویش را به دست آورد. با پیشرفت فعالیت ها، شرکت آذری فرش از سال ۹۲  اقدام به تولید تابلو فرش دستباف و فروش حضوری و آنلاین آن نمود. امروزه شرکت آذری فرش تبریز با توسعه‌ی تیم خود توانسته که فعالیت های خود را در حوزه فرش دستباف افزایش دهد و  با توجه به آن که شرکت ما اهداف بزرگی را برای آینده‌ی خود در نظر گرفته‌ است، هر روزه در حال بهبود کیفیت خدمات خود و تیمش است. برای آن که بتوانید از خدمات و امکانات شرکت آذری فرش اطلاع یابید می‌توانید هم‌اکنون با  کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تجربه خرید خودم: یکی از شرکت های بسیار خوب و با سابقه این حوزه که کارشون تو زمینه نخ و نقشه خیلی خوب هست و از شرکت های برتر شهر تبریز به شمار میرن و کیفیت کاراشون کاملا تضمینیه.

نخ و نقشه تبریز

معرفی مجموعه: نخ و نقشه تبریز یکی از شرکت های باسابقه در زمینه تولید نخ و نقشه و مصالح بافت فرش و تابلو فرش دستباف می باشد که فعالیت خود را از سال 1380 در شهر تبریز آغاز نموده است. هدف این مجموعه تولید بهترین و باکیفیت ترین مصالح بافت فرش و تابلو فرش و کمک به اعتلای هنر صنعت فرش در کشور ایران می باشد. نخ و نقشه تبریز با اتکا به هنر و تجربه مردمان دیار آذربایجان در زمینه فرش و تابلو فرش سعی دارد علاوه بر تامین مصالح و تولید محصولات باکیفیت در سطح کشور، با گسترش صادرات فرش و تابلو فرش به کشور های دیگر زمینه ساز شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران باشد.

تجربه خرید خودم: از خریدم از این مجموعه هم بسیار راضی بودم. جنس بسیار باکیفیت و با رنگ های درخشان

در این مقاله سعی کردم که برترین شرکت های نخ و نقشه تابلو فرش ایران رو خدمت شما دوستان عزیز بافنده ارائه کنم که البته بازم میگم اینها بر اساس تجربه چندین ساله خودم بوده و نظر شخصی بنده هست. بازم اگر شما نظراتی داشتین می تونین در بخش نظرات بنویسید و تجربیات خودتون از خرید یا معرفی شرکت های برتر دیگه از نظر خودتون رو بگید تا به مقالم اضافه کنم.

به روزرسانی: طبق تجربه خودم در این زمینه، این لیست رو سعی میکنم هر از چندگاهی به روز کنم و شرکت هایی که کیفیت و خدمات بهتری رو دارن در این مقاله معرفی کنم.
با تشکر

تابلو فرشنخ و نقشه تابلو فرشبهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرشبهترین سایت نخ و نقشه تابلو فرش فرشنقشه تابلو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید