ویرگول
ورودثبت نام
مهسا داستانی
مهسا داستانی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چطور صدها دلار اپ آیفون را تقریبا رایگان دریافت کنیم؟

همونطور که میدونین بهترین مرجع دانلود برنامه برای گوشی های آیفون ، app store هست که با مراجعه به اون با تعداد بالایی از برنامه های متنوع روبه رو میشیم . اما خب خیلی از این برنامه ها پولی هستن و البته به خاطر تحریم ها و محدودیت های خاصی که برای ما ایرانی ها ایجاد شده، دانلود و نصب این برنامه ها از app store کار آسونی نیست. علاوه بر این ها ساخت اپل آیدی و پرداخت هزینه برای اپلیکیشن ها از مشکلات دیگه به حساب میاد.

مارکت های ایرانی متفاوتی هستن که جایگزین خیلی خوبی برای اپ استور به حساب میان. من با سرچ زیاد و تست هایی که انجام دادم، به مارکت سیب ایرانی رسیدم.

در اپ استور سیب ایرانی برنامه های ایرانی کاملا رایگان هستن و شما به راحتی می تونید اونهارو دانلود و استفاده کنید، اما چیزی که بیشتر از همه نظر من رو به خودش جلب کرد شرایط و اشتراک های ماهیانه و سالانه ای بود که برای برنامه ها و بازی های پولی آیفون داشتن.مبلغی که پرداخت کردم با محاسبه هزینه ها "یعنی قیمت کل برنامه ها به دلار نسبت به هزینه اشتراک"، خیلی به صرفه بود .

من اول اشتراک 1ماهه رو تست کردم و که قیمتش 19.000 تومن بود و با این اشتراک تونستم تمام برنامه ها و بازی های پولی و اورجینال رو که میخواستم رو به صورت رایگان دانلود کنم و مشکلی در نصب و اجرای برنامه هم نداشته باشم. و بعد ترجیح دادم که اشتراک سالیانه سیب ایرانی رو خریداری کنم تا با خیال راحت بتونم برنامه هایی که میخوام رو دانلود و آپدیت کنم .


اپ استورسیب ایرانیاپ استور ایرانیآیفوناپل
طراح و علاقه مند به تکنولوژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید