ویرگول
ورودثبت نام
Mahsa ?
Mahsa ?
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک دو سه.. یک دو سه..

کاملا فی البداهه مینویسم. کلمات جاری میشن و بصورت جمله درمیان و من فقط تایپ میکنم.

هرچند اوضاع آشتی دستام با قلم و کاغذ خیلی وقته روبراه شده اما نمیتونم رابطه عمیق دستام و کیبورد رو هم نادیده بگیرم. فکر نمیکنم که بخوام از هیچ پلتفرمی برا نوشتن استفاده کنم. اصلا. حداقل تا زمانی که سررسیدمو دارم.

راستش رفته رفته این دنیا و این زندگی واسم معنای جدیدی پیدا میکنه. رشد کردن هم رنج آوره هم لذت بخش. روزای سختیو میگذرونم اما وقتی به چند وقت قبل فکر میکنم متوجه تغییر میشم و این خودش بار مثبتی داره . هرچند کوچیک و جزئی.

امیدوارم همه آدمایی که پیشرفت خودشون و کل بشریت براشون مهمه همیشه رو به جلو و پیشرفت باشن. حتی در ناامیدانه ترین لحظه ها. چون مهمه که در این لحظه ها امیدوار باشیم. در بهترین حالت خوشحال بودن که کار سختی نیس.


عکس متعلق به آدری هپبورن زیباست و ربطی به متن نوشته ام نداره. تنها عکس متفرقه ای که تو لپ تاپم دارم.
عکس متعلق به آدری هپبورن زیباست و ربطی به متن نوشته ام نداره. تنها عکس متفرقه ای که تو لپ تاپم دارم.


زندگیپیشرفتامیدانگیزهذهن مثبت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید